همدان - حسین قراباغی با تأکید بر اینکه باید ورودی‌های شهر همدان را چشم نواز و جذاب کنیم، گفت: طراحی و اجرای پروژه‌های مورد نیاز در ورودی‌های شهر باید بر اساس سابقه تاریخ، تمدن، فرهنگ و شرایط اقلیمی شهر همدان انجام شود.

تاکید بر چشم‌نواز و جذاب کردن ورودی‌های شهر همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبرنگاران با تأکید بر ساماندهی و تجهیز زیرساخت‌ ورودی‌های شهر، افزود: جایگاه تاریخی شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران و دارای شاخص‌ترین محور مواصلاتی منطقه غرب کشور در حوزه‌های ترافیکی و گردشگری مورد توجه بوده و هست.

 وی، توجه و اهتمام ویژه به بحث گردشگری در کهن شهر همدان را بسیار مهم دانست و در ادامه همدلی و وحدت‌رویه بیشتر همه مدیران مرتبط با بحث گردشگری برای دستیابی به خدمتی ماندگار را خواستار شد.

قراباغی، ساماندهی ورودی های شهر را جزو نخستین اولویت‌های کاری مدیریت شهری برشمرد و افزود: این طرح در قالب کاربری‌های اقتصادی و گردشگری در حال انجام است که شهرداری همدان باید تمام تمرکز خود را برای زیباسازی این ورودی‌ها به منظور جذب گردشگران و ماندگاری آنها در شهر، به کار گیرد.

قراباغی، فرصت میزبانی رویداد بین‌المللی و گردشگری «همدان ۲۰۱۸» را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: مسئولان و نهادهای مرتبط با حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید از این فرصت طلایی برای شهر همدان، بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.