۶۲ مورد تصادف منجر به فوت، در دو ماه اخیر در چهار محور داخل شهر کاشمر رخ داده است.

کاشمر دومین شهر خراسان رضوی در تصادفات منجر به فوت

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار کاشمر امروز با بیان این مطلب گفت: گرچه کاشمر پنجمین شهر استان از نظر جمعیتی است، زیبنده نیست که بعد از مشهد دومین، از نظر تصادفات منجر به فوت در حوادث درون شهری باشد.

محمدعلی نبی پور در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان افزود: وجود بیش از حد موتورسیکلت سوران در داخل شهر یکی از مهم ترین علل افزایش تصادفات منجر به فوت در کاشمر است. وی گفت: آمار تصادفات بسیار بالای منجر به فوت در این شهرستان باید به جد مورد پیگیری مسئولان و دست اندر کاران استان قرار گیرد. فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی کاشمر نیز در این جلسه افزود: بیشتر تصادفات منجر به فوت در کاشمر بین موتورسیکلت ها و عابران پیاده اتفاق افتاده است. علیرضا شیرزاد گفت: هرچه زودتر در نقاط حادثه خیز، اصلاح هندسی و سرعتگاه ایجاد شود، تصادفات منجر به فوت هم نسبت به روز قبل از آن کمتر می شود. او افزود: متاسفانه همه خیابان ها و تقاطع های این شهر محروم از چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند است. فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی کاشمر گفت: همه سیستم های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در این شهر بسیار قدیمی و فرسوده هستند.

شیرزاد افزود: بسیاری از تقاطع‌ها برای جلوگیری از ترافیک و تصادفات نیازمند نصب چراغ راهنمایی و رانندگی است. او با بیان اینکه همه نقاط حادثه خیز در خیابان‌های این شهر شناسایی و اعلام شده است گفت: برخی از نقاط نیازمند ایجاد سرعتگاه اصلاح هندسی است. شیرزاد افزود: ورودی و خروجی برخی روستاهای کاشمر به ویژه در منطقه ریوش باید اصلاح هندسی شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.