فراخوان چهارمین دوره جایزه جهانی گوهرشاد با هدف معرفی بانوان فرهیخته و نیکوکار منتشر شد.

انتشار فراخوان چهارمین دوره جایزه جهانی گوهرشاد

  به گزارش قدس آنلاین، بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، جایزه جهانی انتشار فراخوان چهارمین دوره جایزه جهانی گوهرشاد گوهرشاد با هدف ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و مکتب اهل بیت(ع) با تأکید بر سیره رضوی برای تجلیل از بانوان فرهیخته و نیکوکار جهان برگزار می‌شود.

این جشنواره همه ساله همزمان با ایام دهه کرامت برگزار می‌شود و بانوان نیکوکار و علاقه‌مند می‌توانند با ثبت نام در سایت این دبیرخانه به آدرس Goharshad.aqr.ir یا با ارسال رزومه خود یا افراد مورد نظر به ایمیل goharshad@aqr.ir در این فراخوان جهانی شرکت کنند.

در دوره جدید جایزه جهانی گوهرشاد تجلیل  از ۸ بانوی فرهیخته و نیکوکار در محورهای ایثار و شهادت، مقاومت و بیداری اسلامی، آموزشی، علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، وقف و امور خیریه، امور عمرانی، امور پزشکی، مدیریت و کارآفرینی پیش‌بینی شده است.

منتخبان این جایزه از طریق ثبت نام داوطلبان و معرفی سازمان‌های بین المللی، نهادها و موسسات فرهنگی و اجتماعی داخلی و خارجی شناسایی می‌شوند.

تاکنون در سه دوره برگزاری این مراسم از ۲۴ بانوی فرهیخته و نیکوکار از کشورهای ایران، نیجریه، کنیا، عراق، ترکیه، روسیه، کویت، بحرین، انگلیس، تانزانیا و تایلند تجلیل شده‌ است.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.