گلاره ناظمی، داور بین المللی فوتسال بانوان این شانس را دارد که یکی از دو بازی رده بندی یا نهایی فوتسال المپیک جوانان در آرژانتین را سوت بزند.

احتمال قضاوت داور ایرانی در فینال مسابقات فوتسال المپیک جوانان

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیروز اسامی تیم داوری دو بازی نیمه نهایی اعلام شد که در بین آنها نام گلاره ناظمی به چشم نمی خورد. از اینرو و با توجه به ماندن گلاره ناظمی در آرژانتین احتمالا قضاوت یکی از دو بازی رده بندی یا فینال مسابقات به او محول خواهد شد.

گلاره ناظمی در خصوص عملکرد خود در این دوره از بازی ها گفت: خوشبختانه از عملکرد خود در این بازی ها راضی هستم. من در سه بازی به عنوان سر داور سوت زدم و در یک بازی به عنوان داور دوم. شاید اشتباهات کوچکی داشتم اما هیچ یک از آنها در نتیجه بازی تاثیر گذار نبوده و این طور می خواهم بگویم از داوری خودم راضی هستم. سطح کیفی بازی ها بسیار خوب است و طبیعتا داورانی هم که برای این تورنمنت انتخاب شده اند از بهترین ها قاره ها به شمار می روند. خوشحالم که به عنوان یکی از دو داور آسیایی در این تورنمنت به گونه ای قضاوت کردم که درخور شان نام فوتسال ایران باشد.


داور بین المللی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قضاوت در بازی رده بندی و نهایی را دارد، گفت: بازی افتتاحیه را من سوت زدم. در ادامه هم به گونه ای قضاوت کردم که شانس سوت زدن در این دو بازی را داشته باشم. با این حال من تصمیم گیرنده نیستم و طبیعتا هر تصمیمی کمیته برگزاری بازی ها بگیرد مطیع خواهم بود. دیروز اسامی داوران دیدارهای ضربدری را مشخص کردند که خوشبختانه نام من در بین آنها نبود چرا که برای قضاوت یکی از این دو دیدار انتخاب می شدم احتمال در بازی رده بندی یا فینال نبودم. به شخصه خیلی امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. این را هم باید بگویم دیدگاه تیم چینش داوری نسبت به داوران ایران مثبت است و این به خاطر جایگاه جهانی فوتسال است. آنها می گویند شما در ایران بازی بازیکنانی را قضاوت می کنید که در آسیا و جهان مطرح هستند. این مسئله کمک زیادی برای پیشرفت به ما کرده است.


گلاره ناظمی هم چنین در خصوص سطح کیفی بازی ها و حذف تیم ایران می گوید: سطح کیفی بازی ها بی تعارف بالاست. در خصوص بازی با ایران هم باید بگویم من این بازی را دیدم. تیم ایران در برابر روسیه ارایه گر بازی خوبی بود و جدال سفت و نفس گیری با تیم حریف داشت. نتیجه بازی این را نشان می دهد و شاید اگر شرایط بازی به سود ایران می شد بچه های تیم ملی بازی را می بردند. شکست در برابر برزیل و روسیه عیب نیست چرا که این دو تیم از بهترین های جهان هستند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.