سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی گفت: تیم ملی ایران در جام جهانی نشان داد از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است.

سزار فاریاس: ایران از بازیکنان و مربیان بسیار خوبی بهره می برد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سزار فاریاس در نشست خبری پیش از بازی دوستانه فردا (سه شنبه) تیم ملی فوتبال ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوبی را فردا برگزار می کنیم که نسبت به سایر دیدارهایمان متفاوت خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال بولیوی در ادامه به حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران اشاره کرد و اذعان داشت:  مربی بسیار بزرگی روی نیمکت ایران می نشیند. ایران از بازیکنان و مربیان بسیار خوبی بهره می برد. این تیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشت و از لحاظ ساختار دفاعی قوی بوده است.

وی افزود: ما در بازی های درون قاره ای خود رقبایی مثل آرژانتین و کلمبیا را داریم که قدرت بدنی بسیار خوبی دارند. در آمریکای جنوبی تیم های بسیار قوی حضور دارند. برای ما سخت است مقابل این تیم ها نتیجه بگیریم. ما برای آماده سازی جهت حضور مقابل این تیم ها خودمان را آماده می کنیم. ایران هم برای حفظ موقعیت خوبی که در آسیا دارد به میدان می آید.

فاریاس درباره شرایط بازیکنان بولیوی برای بازی فردا با ایران اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی در اختیار بازیکنان جوان تیمم قرار گرفته است. آنها می توانند با توجه به آمادگی بدنی خوبی که دارند خودشان را در ترکیب اصلی هم بسنجند.

سرمربی بولیوی درباره اینکه آیا تمام بازیکنان بولیوی را به تهران آورده است تاکید کرد: بازیکنان خیلی خوبی داریم که در شرایط خوبی به سرمی برند. ایران تیم خیلی خوبی از لحاظ تاکتیکی است. حریف فردای ما جزو بهترین های آسیاست. تیم ما برای مسابقات انتخابی خودش را آماده می کند. همانطور که می دانید بولیوی در سطح ارتفاع بالایی نسبت به دریا بازی می کند و حالا می خواهیم شرایط متفاوتی را تجربه کنیم.

وی ادامه داد: مسافت زیادی را طی کردیم تا به تهران برسیم. این سفر برای بازیکنان خوب خواهد بود تا بدن هایشان را برای بازی در اقصی نقاط دنیا بسنجند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی در خصوص شانس قهرمانی ایران در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا در کشور امارات نیز اظهار نظر کرد و گفت: کارلوس کی روش مربی بزرگی است که روی نیمکت ایران می نشیند. ایران تاکتیک خوب و بالایی دارد. تیم ملی در گروه سختی در جام جهانی قرار داشت. اما آنجا دیدیم که خوب بود. در لندن که حضور داشتیم و بازی های جام جهانی را آنالیز می کردیم آقای کی روش هم حضور داشت نمایش پرقدرت ایران بررسی شد. تیمی که خیلی خوب و مستحکم بازی می کند.

فاریاس در پایان خاطرنشان کرد: من شش سال است که سابقه مربیگری در ونزوئلا را داشتم و سپس در مسابقات زیر ۲۰ سال در قاره آمریکای جنوبی حضور داشتم. در لیبرتادورس و سوپرلیگ های نختلف حضور داشتم. الان هم در حال حاضر سرمربی بولیوی هستم. من همزمان سرمربی بولیوی و یک باشگاه ونزوئلایی هستم که قراردادم از ابتدای دسامبر رسمی می شود. من ۲۵ سال است فعالیت می کنم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.