گوشی هوشمند Meizu X۸ طبق اعلان‌های قبلی در تاریخ ۱۵ اکتبر (امروز) به صورت رسمی عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند ایکس ۸ شرکت میزو از امروز عرضه خواهد شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت میزو در سال ۲۰۱۸ موفقیت بسیاری کسب کرد و گوشی‌های نسبتا خوبی نیز عرضه کرد. در ماه سپتامبر سال جاری بود که شاهد رونمایی و عرضه چندین گوشی هوشمند توسط میزو بودیم و در بین این محصولات گوشی X۸ نیز حضور داشت.

گوشی هوشمند ایکس ۸ شرکت میزو یکی از محصولاتی است که علی‌رغم قیمت پایینی که دارد اما با پردازنده Snapdragon ۷۱۰ عرضه شده است و همین موضوع باعث شده که مورد توجه کاربران قرار بگیرد. قیمت ثبت شده این گوشی هوشمند در حدود ۲۳۰ دلار براورد شده است.

حال که صحبت درباره گوشی X۸ به میان آمد، باید یادآور شد که شرکت میزو برای عرضه این محصول در بازار آمادگی لازم را دارد، و طبق اعلام رسمی مسئولان میزو در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ (امروز) شاهد عرضه جهانی گوشی Meizu X۸ هستیم.

گفتنی است؛ پیش‌فروش گوشی هوشمند Meizu X۸ از همان زمان رونمایی یعنی در ۱۹ سپتامبر آغاز شد و حال نوبت به عرضه رسمی آن رسیده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که عرضه محصول ابتدا به ساکن از کشور چین آغاز خواهد شد اما به مرور در کشورهای دیگر نیز شاهد ارائه این گوشی هوشمند خواهیم بود. گوشی هوشمند Meizu X۸ یک دستاورد دیگر نیز کسب کرده است و آن تجهیز شدن به طراحی حاشیه بالای صفحه نمایش یا همان notch است. همانطور که می‌دانید تاکنون هیچیک از گوشی‌های میزو به ناچ مجهز نبوده است و این اولین محصولی است که چنین طراحی را در آن مشاهده می‌کنیم.

درباره مشخصات سخت افزاری این محصول نیز باید گفت که مجهز به نمایشگر ۶.۲ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰x۲۲۲۰ و جنس LCD است. نسخه اصلی این گوشی که ۲۳۰ دلار قیمت دارد با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. اما کاربران می‌توانند نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی را با قیمت ۲۵۹ دلار و نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی را با قیمت ۲۸۸ دلار تهیه نمایند.

در ادامه نیز تصویری از گوشی هوشمند Meizu  شرکت میزو را مشاهده می‌کنید:

عرضه گوشی Meizu X8 با پردازنده Snapdragon 710 از امروز آغاز خواهد شد +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.