پس از خداحافظی موقت مسی با تیم ملی آرژانتین، حالا موج جدیدی از انتقادات رسانه ای علیه او به جریان افتاده است.

از مسی خدا نسازیم، او فقط یک بازیکن بزرگ است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کاپا، سرمربی ۷۲ ساله آرژانتینی یکی از معدود افرادی است که با انتقادات اخیر مارادونا از مسی مخالفتی ندارد.

 چند روز پیش مارادونا در یک مصاحبه، مسی را فاقد خصوصیات یک رهبر و لیدر عنوان کرد و گفت که او پیش از بازی ها ۲۰ بار به دستشویی می رود و پلی استیشن را به صحبت های مربیانش ترجیح می دهد:« مسی بازیکن بزرگی است ولی هیچگاه کاملا در اختیار مربی نیست. پیش از صحبت با مربی او همیشه در حال پلی استیشن بازی کردن است.

برای من صحبت کردن سخت است ولی اینکه بخواهیم بازیکنی که قبل از هر بازی، ۲۰ بار به دستشوئی می‌رود را به رهبر تیم تبدیل کنیم، کاری بیهوده است.مسی در کنار رونالدو بهترین بازیکنان جهان است. مسی در بارسلونا با مسی در تیم ملی آرژانتین تفاوتی ندارد. البته نیاز نیست کاپیتانی را از مسی بگیرند و او را به مسی تبدیل کنند که خودش دوست ندارد. اگر در حال حاضر سرمربی آرژانتین بودم، فعلا مسی را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم ولی هیچ چیز مشخص نیست.»

آنخل کاپا که در کارنامه او مربیگری ریورپلات هم به چشم می خورد، در جریان یک مصاحبه گفت:« با مارادونا موافقم. بهتر از از مسی یک خدا نسازیم. او یک بازیکن زمینی است و تنها در این حد که فوتبالیستی بزرگ و فوق العاده است، می توان از او تمجید کرد. باقی تعاریفی که از او می شود، در حد مارکتینگ و تبلیغات رسانه ای است. البته شکی نیست که بارسا بدون مسی، قدرت کنونی را نداشت و شاید الان تیم دهم جدول بود. او در سال های اخیر بارها با گل هایش بارسا را از ناکامی نجات داده است.»

لازم به ذکر است که مسی روی ده گل از ۱۹ گل این فصل بارسا نقش داشته است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.