رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا امشب (سه شنبه) با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود که این مسابقات را بررسی می‌کنیم.

ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا/فرانسه - آلمان، امشب ساعت 22 و 15 دقیقه

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  رقابت های فوتبال لیگ ملت های اروپا امشب(سه شنبه) با برگزاری 9 دیدار پیگیری می شود که این مسابقات را بررسی می کنیم.

فرانسه - آلمان (ساعت 22 و 15 دقیقه)

در مهمترین دیدار امشب از گروه اول سطح A بازیها، تیم ملی فرانسه در ورزشگاه استید دفرانس میزبان آلمان خواهد بود. قهرمان جهان امشب در حالی به مصاف ژرمن ها می رود که حریفشان در شرایط خوبی به سر نمی برد.  آلمان که در جام جهانی برخلاف همیشه نتایج بسیار ضعیفی گرفت و در همان دور گروهی حذف شد، پس از جام جهانی هم نتوانسته شرایطش را مساعد کند و یواخیم لو کار بسیار دشواری برای احیای آلمان دارد. شاگردان لو شنبه در همین رقابتها با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب هلند شدند. هلندی که البته با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد اما به راحتی توانست آلمان را شکست دهد . آلمانی که دیگر مسوت اوزیل را هم در ترکیب ندارد و این بازیکن از تیم ملی خداحافظی کرد و پیراهن شماره 10 مانشافت نیز به یولیان برانت رسید.

فرانسه - آلمان/تقابل قهرمان جهان با مانشافت بحران زده

در طرف مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه با این روزها بهترین تیم ملی جهان محسوب می شود و دشان توانسته فرم عالی قهرمان جهان را پس از جام جهانی نیز حفظ کند. البته ستاره های جوان خروس ها باعث شده تا بازیکنان فرانسه پس از جام جهانی نیز در تیم بمانند و تیم ملی از خداحافظی آنها ضرر نکند. فرانسه مدتهاست که چه در بازی دوستانه و چه رسمی شکست نخورده است. البته آنها نزدیک بود در بازی دوستانه پنجشنبه شب مقابل ایسلندشکست بخورند اما با دو گل در دقایق پایانی بازی را دو بر دو مساوی کردند. آمادکی فوق العاده امباپه ستاره 19 ساله خروس ها ، این روزها باعث شگفت زدگی اهالی فوتبال شده است. بهترین بازیکن جوان جام جهانی روز به روز در حال پیشرفت است به بازیکنی بسیار بزرگ در همین سن کم تبدیل شده است.

فرانسه - آلمان/تقابل قهرمان جهان با مانشافت بحران زده

دیدار رفت دو تیم در آلمان با تساوی بدون گل به پایان رسید و اکنون فرانسه با چهار امتیاز صدرنشین گروه است و آلمان با یک امتیاز سوم است. هلند دیگر تیم این گروه نیز سه امتیازی است.

دیگر مسابقات امشب لیگ ملت های اروپا:

اوکراین - جمهوری چک (ساعت 22 و 15 دقیقه)

ایرلند - ولز (ساعت 22 و 15 دقیقه)

نروژ - بلغارستان (ساعت 22 و 15 دقیقه)

اسلوونی - قبرس (ساعت 22 و 15 دقیقه)

لتونی - گرجستان (ساعت 22 و 15 دقیقه)

جبل الطارق - لیختنشتاین (ساعت 22 و 15 دقیقه)

قزاقستان - آندورا (ساعت 17 و 30 دقیقه)

ارمنستان - مقدونیه (ساعت 19 و 30 دقیقه)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.