البرز - فراخوان داستان کوتاه «سربازان وطن» توسط دبیرخانه فرهنگی هنری شهید خانی و با همکاری حوزه هنری استان البرز اعلام شد.

فراخوان سراسری داستان کوتاه "سربازان وطن" اعلام شد

اسماعیل آجرلو رییس حوزه هنری استان البرز و مسئول دبیرخانه فرهنگی هنری شهید خانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: دبیرخانه فراخوان «سربازان وطن» را به شکل ویژه در دو بخش سرگذشت و شهادت سرلشگر تکاور شهید ابراهیم خانی و همچنین پاسداشت رشادتها و فداکاری‌های نیروهای تکاور در دوران دفاع مقدس در زمینه داستان کوتاه اعلام کرده است.

آجرلو گفت: هدف اصلی از این فراخوان آن است که با همکاری و مشارکت نویسندگان سراسر کشور حضور و نقش بی بدیل نیروهای تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و به ویژه فداکاری‌ها و رشادت‌های سرلشگر تکاور شهید ابراهیم خانی با زبان داستان و به شکل هنرمندانه بیان شوند تا نسل جوان و عموم مردم جامعه با این میراث گرانبهای فرهنگی و اجتماعی خود هرچه بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی تصریح کرد: این فراخوان در دو بخش اصلی و جنبی فراخوان شده و نویسندگان سراسر کشور تا پایان آذرماه ۱۳۹۷ مهلت دارند که آثار خود را از طریق سایت دبیرخانه فرهنگی هنری شهید خانی همچنین نشانی پست الکترونیک آن ارسال نمایند.

آجرلو ادامه داد: آثار برگزیده علاوه بر تقدیر و اهداء جوایز در قالب کتاب مجموعه داستان کوتاه سربازان وطن نیز منتشر می‌شوند.

مسئول دبیرخانه فرهنگی هنری شهید خانی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند متن و پوستر فراخوان و همچنین جوایز و مقررات و نحوه ارسال آثار را در سایت دبیرخانه به نشانی www.khani-fest.com ملاحظه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.