معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

ویژه برنامه‌های شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: برنامههای متعددی به مناسبت ایام شهادت امام حسن(ع) تدارک دیده شده است تا عموم زائرانی که برای تسلیت شهادت آن حضرت به محضر امام هشتم(ع) مشرف می‌شوند، از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره با اینکه برنامه شب شهادت امام حسن(ع) از غروب سه‌شنبه ۲۴ مهرماه در رواق امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد، افزود: برنامه محوری شب و شام شهادت آن حضرت بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که در آن حجج‌اسلام سیدمرتضی صالحیخوانساری، محمد جمالی و محسن حسینزاده به ایراد سخنرانی و مداحان اهل‌بیت(ع) به مرثیه‌سرایی شهادت دومین امام شیعیان می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه روز شهادت امام حسن(ع) از ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و در این مراسم حجت الاسلام محمود معرفت سخنرانی می‌کند.

وی مدیحه‌ و مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت امام حسن(ع) و برپایی جلسات سخنرانی با موضوع بررسی ابعاد مختلف شخصیت این امام همام در اماکن متبرکه را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت شهادت آن حضرت در حرم مطهر رضوی بیان کرد و گفت: برنامه عزاداری ویژه بانوان در سالروز شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) نیز در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده که از قبل از نماز ظهر و عصر آغاز می‌شود.

حسینی افزود: به همین مناسبت ویژه برنامه عزاداری و سوگواری برای زائران عرب و اردوزبانی که از کشورهای مختلف در این ایام به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌اند در رواق‌ دارالرحمه تدارک دیده شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.