۲۲ نخبه قرآنی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم مقام برتر را در رشته‌های حفظ ۱۰، حفظ ۲۰، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و بخش معارفی مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کسب کردند.

درخشش ۲۲ نخبه قرآنی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۱۰، حفظ ۲۰، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و بخش معارفی در اراک برگزار شد.

نخبگان خواهر و برادر قرآن کریم خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۱۰، حفظ ۲۰، حفظ کل، قرائت تحقیق و بخش معارفی ویژه آقایان شامل رشته‌های حفظ موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف و تفسیر قرآن موفق به‌کسب ۲۲ مقام شدند.

در این دوره از مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق حسین‌پورکویر و مختار دهقان حائز رتبه عالی و سید امید حسینی‌نژاد و مهدی شجاع شایسته تقدیر شدند.

در رشته حفظ کل نیز رضا گلشاهی رتبه ممتاز را کسب کرد و محمد خاکپور شایبسته تقدیر شد، همچنین سید حجت ترحمی و سید حامد حسینی در رشته قرائت ترتیل حائز رتبه عالی شدند.

در حفظ ۱۰ جزء علی سبزه موفق به‌کسب رتبه عالی شد و در حفظ ۲۰ جزء رضا حسنی، حائز رتبه ممتاز شد و سعید قره‌داشی و حسام فیوضی رتبه عالی را کسب کردند.

در بخش معارفی ویژه آقایان در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم هاشم وحیدیان با امتیاز ۱۰۸.۱۵ رتبه اول را کسب کرد و در رشته حفظ و معارف علی فتحی با امتیاز ۶۶.۳۰ شایسته تقدیر شد.

محمدرضا بخشی با امتیاز ۸۷.۴۵ و سید مجتبی جلیل‌زاده با امتیاز ۷۷.۳۵ در رشته تفسیر قرآن کریم به‌ترتیب رتبه اول و چهارم را کسب کردند.

همچنین، بانوان نخبه قرآنی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم موفق به‌کسب ۶ مقام برتر در رشته‌های مختلف شدند.

در رشته قرائت ترتیل فرزانه کلالی رتبه عالی را کسب کرد و در رشته قرائت تحقیق مرضیه میرزایی‌پور نیز حائز رتبه عالی شد.

در حفظ ۱۰ چزء علیه مهدوی‌خواه رتبه ممتاز را کسب کرد و در حفظ ۲۰ جزء رویا فضائلی حائز رتبه عالی و فاطمه خالقی شایسته تقدیر شد.

در بخش معارفی نیز در رشته حفظ و معارف نرگس شرفی مقام اول را کسب کرد.

همچنین، صبح امروز مراسم استقبال از بانوان نخبه قرآنی خراسان رضوی با حضور رئیس اداره امور قرآنی و مشاور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در امور بانوان در محل ایستگاه راه‌آهن مشهد برگزار شد.

گفتنی است؛ است چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۰ مهرماه در اراک آغاز و ۲۳ مهرماه به‌کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.