رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان گفت: طی نیمه نخست امسال ۳۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال در این شهرستانها پرداخت

۷۵ میلیارد ریال برای بهسازی مسکن درگناباد و بجستان پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، ناصر چیتگر افزود: این تسهیلات به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال برای هر واحد به ۱۸۶ واحد در گناباد و ۱۱۴ واحد در شهرستان بجستان پرداخت شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی در گناباد و بجستان هفت هزار و ۷۰۰ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده که از این تعداد پنج هزار و ۸۰۰ واحد درگناباد و یک هزار و ۵۰۰ واحد در بجستان مقاوم سازی شده اند.

وی گفت: با این حال ۵۶ درصد واحدهای مسکونی روستاهای گناباد و ۷۵ درصد این واحدها در بجستان غیر مقاوم بوده و در برابر حوادث غیر مترقبه آسیب پذیر هستند.

چیتگر همچنین از پرداخت ۸۶ فقره تسهیلات تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی به مبلغ ۲ میلیارد ریال طی ۶ ماه نخست امسال در این شهرستانها خبر داد.

وی افزود: با ۲ هزار و ۴۷۹ تن قیر که طی سال گذشته برای آسفالت معابر ۲۹ روستای گناباد و بجستان اختصاص یافته بود، ۳۱۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت شد.

وی اظهار داشت: پرونده ۱۱ هزار و ۱۲۰ فقره املاک در ۵۰ روستا و سه نقطه شهری گناباد و بجستان به ادارات ثبت اسناد و املاک ارسال شده که برای حدود چهار هزار واحد از این تعداد تاکنون سند صادر شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.