همدان -حسن ربانی ارشد گفت: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای آزاد راه همدان، اسدآباد به کرمانشاه اختصاص داده شد.

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای آزادراه اسدآباد به کرمانشاه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن ربانی ارشد سرپرست اداره کل راه وشهر سازی استان همدان گفت: شهرستان اسدآباد ۶.۲۷۳ کیلومتر راه روستایی دارد که از این مقدار مسیر ۲.۲۰۰ کیلومتر آسفالته و ۳.۳۲ کیلومتر شنی و ۱.۴۱ کیلومتر آن خاکی است.

وی با یادآوری اینکه امسال آسفالت ریزی روستا های قراکند، قمشانه، گدارپهن و چشمه علی در دستور کاراست، گفت: اکنون یکی از پیمانکاران  راه و شهر سازی آسفالت ریزی راه روستایی قراکند را به طول ۱.۴ کیلومتر در دست اجرا دارد.

وی افزود: راه عامل مهم وموثری برای سریه رسانیدن فرآورده های کشاورزی و دامی به بازار مصرف است به این دلیل هم توسعه راه های روستایی را با بهبود آسفالت ریزی این محور ها در دستور کار قرار داده ایم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مهیا کردن زیرساخت‌ها و بهسازی روستاها نقش مهمی در تولید، اشتغال و توسعه روستا ها دارد.

اکبر رنجبرزاده با یادآوری اینکه محور ارتباطی اسدآباد به قروه ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار دارد افزود: با پیگیری های مکرر برگزاری مناقصه این محور صادر شده و با هزینه ۱۰ میلیارد تومان این محور اجرا خواهد شد.

وی گفت: آزادراه همدان، اسدآباد به کرمانشاه هم ۵ میلیارد تومان بودجه مصوب دارد که باید با تلاش پیگیری مسئولان محقق شود تا با اجرای آن نقش موثر ایجاد زیر ساخت در رونق و توسعه و اشتغال غرب کشور بیشتر دیده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.