ایلام -محمد سعیدی کیا گفت: طرح توسعه پایدار ملکشاهی توسط این نهاد اجرایی خواهد شد.

بنیاد مستضعفان طرح توسعه پایدار ملکشاهی را اجرا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور، صبح روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام از تعامل خوب استاندار ایلام در ایجاد زمینه های لازم برای توسعه شهرستان ملکشاهی تقدیر کرد و گفت: هدف از اجرای طرح توسعه پایدار ملکشاهی توانمند سازی مردم برای مشارکت در توسعه همه جانبه است.

وی با اشاره به اینکه معیشت پایدار اساس توسعه است، افزود: در طرح توسعه ملکشاهی علاوه بر رفع محرومیت ها تمرکز بر بالفعل کردن ظرفیت های موجود با مشارکت خود مردم منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز با تقدیر از حرکت استانداری ایلام و بنیاد مستضعفان کشور ابراز امیدواری کرد با توجه به فرهنگ خوب مردم منطقه، همراهی مردم و عزم جدی مسئولان بزودی شاهد توسعه پایدار در شهرستان ملکشاهی و دیگر نقاط استان باشیم.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار داشت: استان ایلام در بخش های مختلف نیازمند توجه مسئولان کشوری است.

استاندار ایلام نیز از عزم جدی دولت و بنیاد مستضعفان کشور برای توسعه ملکشاهی خبر داد و گفت؛ دولت به کمک بنیاد مستضعفان و مشارکت مردم منطقه طرح توسعه پایدار ملکشاهی را کلید زده است.

قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: حدود یک ماه پیش با مدیران مجموعه بنیاد دیدار داشته ایم و آنها بصورت میدانی ضمن بررسی وضعیت موجود در شهرستان ملکشاهی در جهت ترسیم چشم انداز توسعه ای این منطقه گام برداشته اند.

نماینده عالی دولت در استان با اعلام این خبر که در حال حاضر بررسی های کارشناسی شده در این شهرستان شروع شده است، گفت؛ پس از احصاء مسائل و مشکلات و ظرفیت ها کار عملیات توسعه پایدار شهرستان در یک برنامه زمانی مشخص شروع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد این طرح بتواند الگویی برای توسعه سایر شهرستان های استان باشد، کار مشترک دولت و بنیاد مستضعفان در واقع الگوبرداری از طرح توسعه قلعه گنج در کرمان است که انشاءالله در ایلام نیز بتوانیم چنین برنامه خوبی را داشته باشیم.

لازم به ذکر است که امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور و مسئولان دستگاه های ذیربط در شهرستان ملکشاهی ضمن بازدید میدانی از تنگناها و ظرفیت ها، در جلساتی بصورت تخصصی این طرح به بحث و گفتگو گذاشته می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.