رودسر- سید محسن حسینی با اشاره به اقدامات شرکت برای پایداری خدمات تأمین آب و کسب رضایتمندی شهروندان خواستار افزایش و تخصیص اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل پروژه دوران محله چابکسر از منابع مختلف همچون تنش آبی شد.

 تکمیل پروژه دوران محله چابکسر نیازمند تخصیص و افزایش اعتبارات است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سید محسن حسینی  مدیر عامل آبفای گیلان در بازدید گروهی به همراه نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان از پروژه های فاضلاب رودسر با تشریح  اقدامات انجام شده درخصوص ارائه خدمات این شرکت ، پایداری خدمات تأمین آب و تکمیل پروژه دوران محله چابکسر را مستلزم تخصیص اعتبارات مورد نیاز دانست.

عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات رسانی مجموعه آبفای گیلان، با اشاره به مشکلات تامین آب از چشمه سفید آب بر تکمیل پروژه آبرسانی به دوران محله چابکسر تأکید نمود و تصریح کرد: پیگیر هستیم پروژه فاضلاب شهر رودسر از ردیف اعتبارات ملی برخوردار گردد.

گفتنی است بررسی شبکه آب کلاچای با توجه به قدمت آن و بهره برداری از مخزن موجود شهر و همچنین شناسایی مسیرهای فاضلاب سنتی که نیاز به لایروبی دارد با استفاده از روشهای جدید لایروبی با دستگاههای مکانیزه در دستور کار شرکت قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.