اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین صبح امروز چهارشنبه طی بیانیه ای هرگونه اقدامی در راستای به شکستن کشاندن تلاش های مصر جهت آرام سازی اوضاع در نوار غزه از جمله شلیک موشک به سمت اراضی اشغالی را محکوم کرد.

بیانیه اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت پیرامون حملات امروز به غزه

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین در پی حملات صبح امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از جمله پایگاه های مقاومت که به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد، بیانیه ای صادر و طی آن تاکید کرد که برای پاسخ به جنایات و تجاوزات دشمن صهیونیستی آمادگی کامل دارد و اگر بخواهد حمله ای را علیه این رژیم صورت دهد، آن را علنا انجام داده و از بر عهده گرفتن مسئولیت آن طفره نخواهد رفت و سلاح مقاومت همچنان به سمت دشمن نشانه رفته و از ملت فلسطین دفاع می کند.

در این بیانیه آمده است که ملت فلسطین به نبرد خود از طریق تظاهرات بزرگ بازگشت و شکستن محاصره با قدرت و اقتدار ادامه می دهد.

گروه های مقاومت تاکید کردند که ما در اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در کنار فلسطینیانی که هر هفته برای رسیدن به آزادی و بازگشت به شهر و دیار خود در تظاهرات بازگشت شرکت می کنند، ایستاده ایم و با هرگونه اقدام و تلاش دشمن برای دور کردن این تظاهرات ها از مسیر و هدف اصلی خود مقابله می کنیم.

گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه از تلاش های مصر برای تحقق اهداف و خواسته های ساکنان این باریکه تقدیر کردند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی صبح امروز پس از طرح ادعای حمله موشکی از نوار غزه به اراضی اشغالی، حملات گسترده ای را علیه مناطق مختلف در این باریکه از جمله پایگاه های مقاومت فلسطین صورت داد که طی آن یک فلسطینی شهید و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.