سیستان و بلوچستان_محمد صفدری گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت این استان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند و با استفاده از دفترچه این بیمه، خدمات درمانی دریافت می کنند.

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت سیستان و بلوچستان زیر پوشش بیمه سلامت هستند

به گزارش قدس آنلاین،محمد صفدری مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۲۰۰ هزار نفر از بیمه شدگان کارمندان دولت و بقیه طلاب حوزه های دینی، دانشجویان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در آستانه سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ میلیون نفر از مردم کشور زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند این در حالی است که قبل از انقلاب فقط کارمندان دولتی و برخی کارگران از بیمه برخوردار بودند.

صفدری خاطر نشان کرد: هم اینک بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان با ۹۲۰ مرکز درمانی طرف قرارداد است که این مراکز به تمام بیمه شدگان از جمله روستاییان و عشایر خدمت رسانی می کنند. وی تصریح کرد: بیمه سلامت با بیش از ۷۰ دفتر پیشخوان دولت برای صدور، تعویض و تمدید دفترچه بیمه قرارداد دارد که در مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه دفترچه بیمه سلامت را در اختیار بیمه شدگان قرار می دهند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم اینک بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از بیماران خاص در این استان به طور رایگان زیرپوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند و خدمات درمانی مانند عمل های جراحی برای آنان رایگان انجام می شود.

وی با بیان اینکه پرداخت های بیمه سلامت به موسسات طرف قرارداد به روز است، گفت: ماهانه ۶۰ میلیارد تومان به مراکز دولتی و خصوصی طرف قرارداد شامل داروخانه ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و کلینیک ها پرداخت می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.