البرز- حسن سعیدی باشسیز از بروز مشکل در خصوص پروژه های عمرانی این شهر خبرداد و گفت: مدیریت شهری فردیس به دلیل نوسانات بازار ارز در خصوص جدول گذاری و آسفالت با مشکلاتی مواجه شده است.

نوسانات ارزی طرح‌های عمرانی فردیس را دچار مشکل کرده است

حسن سعیدی باشسیز عضو شورای اسلامی شهر فردیس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تغییرات نرخ ارز تمامی برآورد های سیستم مدیریت شهری فردیس در خصوص تامین اعتبار و بازه زمانی که برای پروژه های عمرانی در نظر گرفته بود را دچار اختلال کرده است.

وی تصریح کرد: موضوع مطرح شده در خصوص مشکلات طرح های عمرانی را نمی توان ضعف شهرداری دانست چراکه این مشکل در تمام نقاط کشور وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با بیان این که مدیریت شهری موظف است در شرایط دشوار نیز به فعالیت های عمرانی خود ادامه دهد گفت: باتوجه به تمامی مشکلات موجود اما پروژه مپنا و جاده تندرستی در حال انجام است که امیدواریم با برطرف شدن برخی معضلات شاهد پیشرفت چشمگیر طرح های عمرانی در شهرستان فردیس باشیم.

سعیدی باشسیز اختلاف نظر میان برخی اعضای شورا و شهردار فردیس را خلاف منافع شهر دانست و گفت: تنها با اتحاد و همدلی است که می توان به توسعه شهر کمک کرد و بدون شک این اختلاف نظرها برخلاف منافع مردم و شهر فردیس است.

وی تصریح کرد: به دنبال ایجاد ثبات در مدیریت شهری هستیم و با همکاری و تعامل میان اعضای شورا و عوامل شهرداری در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان فردیس قرار خواهیم گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس در خصوص آخرین وضعیت دستفروشان گفت: محل فعالیت دستفروشان در محدوده کانال شرقی جانمایی و ساخته شده و بزودی شاهد ساماندهی و انتقال دستفروشان به محل جدید خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.