البرز- سعید براتی با ابراز خرسندی از عملکرد درخشان کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی گفت: تمامی نفرات اعزامی از استان البرز در این مسابقات افتخار آفرینی کردند که ماحصل آن ۲ مدال طلا و یک مدال نقره بود.

همه نمایندگان البرز در  پاراآسیایی جاکارتا مدال گرفتند/مشکل تردد ورزشکاران معلول همچنان پابرجاست

سعید براتی رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: همچنین درخشش شاهین ایزدیار نماینده البرز را در رشته شنا شاهد بودیم که با مدال های فراوان خود به موثر ترین ورزشکار کشورمان در کاروان اعزامی ایران تبدیل شد.

وی با اشاره به رکورد شکنی الناز دارابیان در رشته دوومیدانی گفت: وی موفق به شکستن رکورد آسیا شد که البته پیش از اعزام به مسابقات نیز این پیش بینی می شد که شاهد درخشش این نماینده استان در جاکارتا باشیم.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز این افتخار را حاصل تلاش ورزشکاران جانباز و معلول البرز دانست و گفت: بدون شک این همت ورزشکاران بود که باعث شد چنین افتخاری در جاکارتا نصیب کاروان اعزامی ایران و به خصوص استان البرز شود.

براتی تصریح کرد: در استان البرز بر خلاف سایر استان ها نگاه مثبتی در خصوص ورزشکاران معلول وجود ندارد و قهرمانان البرزی برای رفتن به محل تمرین با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی در خصوص تعامل هیئت جانبازان و معلولین استان البرز با موسسه کهریزک گفت: جشنواره همگانی ویژه معلولین حاضر در موسسه کهریزک برگزار شد که بدون شک این تعامل نتایج مثبتی را در آینده برای ورزش استان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.