البرز- علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اینکه، تذکرات و پیشنهادات اعضای شورا را به صورت مستند به صحن شورا ارائه خواهیم داد، گفت: با هم افزایی میان شورا و شهرداری خدمات شایسته تری به شهروندان ارائه خواهیم داد.

کلنگ‌زنی ۵ پروژه سرمایه‌گذاری جدید در البرز/ اُفت پیشرفت فیزیکی بزرگراه شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده سرپرست شهرداری کرج صبح امروز چهارشنبه در نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، با بیان اینکه امیدواریم با هم افزایی میان شورا و شهرداری خدمات شایسته تری به شهروندان ارائه دهیم، گفت: اعضای شورای شهر برگرفته از  اراده مردم هستند و به نوعی وکالت مردم رابر عهده دارند و مدیریت شهری کرج از تفکرات، رهنمودها و پیشنهادات اعضا شورا  استقبال می کند.

وی افزود: سعی می کنیم ظرف مدت یک هفته یا کمتر، تذکرات و پیشنهادات اعضای شورا و باز خورد آن را بررسی واقدامات انجام گرفته توسط مدیریت شهری را بصورت گزارش به صحن ارائه دهیم.

کمالی زاده با ارائه گزارشی در مدت انتخاب خود به عنوان سرپرست شهرداری کرج گفت: همکارانی که در بدنه شهرداری با بنده کار می کنند بسیار با تجربه و متخصص اند که امیدواریم با همکاری این عزیزان از مشکلات شهر کاسته شود.

وی در خصوص بازدید از پروژه بزرگراه شمالی گفت: کارهای خوبی دراین مدت انجام شده است با این حال در ۷ ماه گذشته این پروژه تنها ۱/۷ درصد پیشرفت داشته در صورتی که باید ماهی ۲درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

کمالی زاده به تملکات صورت گرفته دراین پروژه اشاره کرد و گفت: دو تملک در این پروژه باقی مانده و در حال انجام تملکات هستیم تا حلقه اتصال بزرگراه به بزرگراه همت تسریع یابد.

سرپرست شهرداری کرج در بخشی دیگری از سخنانش درخصوص بدهی های شهرداری به بانک شهر گفت: جلساتی که با شرکت شهر آتیه داشتیم مقرر شد نحوه پرداخت بدهی ها انجام گیرد همچنین لایحه ۷۰ میلیارد تومانی که در شورا مصوب شد پیگیر هستیم تا برای بدهی های شهر آتیه با واگذاری املاک پرداخت شود.

وی ادامه داد: طی هفته جاری بدهی های بانک شهر را نیز مورد بررسی قرار دادیم و در تلاشیم پس از پرداخت بدهی ها لاین جدیدی را برای اجرای پروژه های نیمه تمام باز کنیم.

کمالی زاده با اعلام اینکه در طی شش ماه آینده پروژه های نیمه تمام به مرحله بهره برداری خواهد برساند، گفت: با معرفی شورای معاونین چهار محور اصلی را پیگیری کردیم .

وی خاطرنشان کرد: بررسی ناوگان حمل و نقل عمومی را در دستور کار خود قرار دادیم چراکه روزانه ۲۶۰دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و ۸۰ دستگاه اتوبوس شهرداری کرج درحال فعالیت است که بسیار پایین تر از رقمی است که چندین سال پیش در شهرکرج فعال بودند.

سرپرست شهرداری کرج به عمر ناوگان حمل ونقل عمومی اشاره کرد و گفت: عمرمتوسط این ناوگان عمومی ۱۰ سال است که عملا با یک ناوگان عمومی فرسوده مواجه هستیم و دستوراتی در خصوص احداث اتوبوس بی آر تی به بخش خصوصی داده شد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه حائز اهمیت است، گفت: ۳۰ دستگاه ناوگان فرسوده طی قراردادی با یک شرکت خودروساز مجددا نوسازی شود.

کمالی زاده گفت: بحٍث سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت و کارهایی که باید انجام می شد را مجدد ترسیم کردیم ورمقرر شده تا پایان سال جاری ۵ پروژه مشارکتی کلنگ زنی شود همچنین بررسی بحث های برندینگ، محیط زیست، کاشت درخت، فرودگاه پیام و استحصال گاز و لندفیل در حلقه دره از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

وی درپایان درخصوص آسفالت معابر گفت: با خریداری ۲ میلیارد تومان قیر طی روزهای جاری تلاش می کنیم لکه گیری آسفالت معابر وتراش و روکش آسفالتِ شهر را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.