هواشناسی خراسان رضوی برای ۷۲ ساعت آینده در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری، جوی پایدار و ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی کرده است.

جوی پایدار و آسمانی صاف در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، بنابر اعلام اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی براساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی ۷۲ ساعت آینده آسمان استان غالباً صاف تا کمی ابری و پدیده جوی غالب در سطح استان به‌ ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد خواهد بود. ضمن این‌که کاهش دما در روز جاری و افزایش دما از فردا دور از انتظار نخواهد بود.

هوای مشهد در صبح روز پنج‌شنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و در بعدازظهر صاف تا کمی ابری گاهی افزایش سرعت باد با کمینه و بیشینه دمای ۳ و ۱۹ درجه سلسیوس خواهد بود.

آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز پنجشنبه نیز صاف تا قسمتی ابری، در برخی نقاط مه صبح‌گاهی گاهی وزش باد و در بعدازظهر همان روز صاف تا کمی ابری گاهی افزایش سرعت باد همراه خواهد بود.

هوای مشهد در صبح روز جمعه صاف با غبار صبح‌گاهی گاهی وزش باد و در عصر، صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با کمینه و بیشینه دمای ۴ و ۲۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

آسمان نواحی شمالی مرکزی و جنوبی استان در صبح روز جمعه نیز صاف تا کمی ابری در برخی نقاط غبار صبح‌گاهی گاهی وزش باد و در بعدازظهر صاف تا کمی ابری در پاره ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید لحظه‌ای توأم با گردوغبار خواهد بود.

بر اساس این گزارش در شبانه‌روز گذشته، فریمان با حداقل دمای -۲  درجه سلسیوس خنک‌ترین و مه‌ولات  با حداکثردمای ۲۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند و حداکثر سرعت باد را سبزوار  با ۵۰ کیلومتر برساعت داشته است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.