خراسان شمالی- روز گذشته بر اثر درگیری تعداد ی شکارچی غیر مجاز با محیط بانان در منطقه سوالگرد تنگه ترکمن، یکی از محیط بانان به شهادت رسید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

شکارچیان غیر مجاز دستگیر شدند/  شهادت یک محیط بان در منطقه  "سولگرد تنگه ترکمن"

سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد درگیری منجر به جرح، صبح دیروز در حوالی منطقه روستای "سولگرد تنگه ترکمن" ماموران انتظامی پاسگاه گرماب مانه وسملقان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که چهار نفر از محیط بانان به هویت مشخص با شکارچیان غیر مجاز درگیر که شکارچیان از منطقه متواری شدند.

سردار مظاهری اظهار داشت: در این درگیری متاسفانه یک نفر از محیط بابان به دلیل جراحات وارده ناشی از اصابت گلوله به شهادت رسیده و سه نفرنیز توسط  ضربات چاقو به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اجرای طرح مهار توانستند در منطقه تنگه ترکمن پنج نفر شکارچی غیر مجاز را دستگیر کنند، افزود: در این رابطه از این افراد  شش بحله پرنده و  تعدادی لوازم شکار کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: تحقیقات همچنان برای دستگیری ضارب محیط بان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.