محمد حسین فرهنگی گفت: در بازار ثانویه نیز دولت طبق برنامه وظیفه هدایت این بازار و کنترل و مدیریت آنرا برعهده دارد که بصورت رها نماند. کاستی و نواقص داخلی دولت باعث شد مشکلات و بحران های اخیر ایجاد شود.

بسته جدید دولت یک گام رو  به جلو تلقی می‌شود/ فشارهای اقتصادی آمریکایی‌ها بیشتر بعد جنگ روانی دارد

محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «قدس آنلاین»، درباره جزییات بسته جدید دولت درخصوص تامین کالاهای اساسی مردم و فشارهای اقتصادی و اقدامات آمریکایی ها، اظهار داشـت: بسته جدید دولت یک گام رو  به جلو تلقی می شود و البته تمام این موارد نیاز به مدیریت دارند. تامین نیاز کالاهای اساسی، دارو یا کاغذ بسیار مهم هستند از این حیث که ما در ارتباط با کالاهای اساسی نیاز داریم که تامین مالی مان به نحوی باشد که کوچکترین وقفه و مشکلی نباشد.

محمد حسین فرهنگی گفت: در بازار ثانویه نیز دولت طبق برنامه وظیفه هدایت این بازار و کنترل و مدیریت آنرا برعهده دارد که بصورت رها نماند. مجموع این تدابیر می تواند بسته پیشنهادی دولت را به سمت موفقیت پیش ببرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فشارهای اقتصادی و موضع گیری مقامات آمریکایی به عنوان یک دولت متخاصم با کشورمان بیشتر بعد جنگ روانی دارد تا اقداماتی که منشا اثر باشد.  کاستی و نواقص داخلی دولت باعث شد مشکلات و بحران های اخیر ایجاد شود همانطور که درباره دوره های قبلی می گفتند تاثیر مشکلات داخلی ما بیشتر از فشارهای خارجی بود.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: در حال حاضر نیز ضعف مدیریت داخلی است که منابع ارزی را بطور وسیع در اختیار کسانی قرار می دهد که ارز را از کشور خارج می کنند یا سکه ها را بطور گسترده ای در اختیار افراد خاصی قرار می دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: همچنین در حوزه صادرات نیز نظارت کافی وجود ندارد و خروج کالاهای اساسی صورت می گیرد که تمام این موارد نیاز به مدیریت، اطلاع رسانی به موقع و پاسخ گویی به جنگ روانی دارد. اگر مجموع اینها را مدیریت شود چنین تبعاتی به حداقل کاهش می یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.