فرزاد فتاحی گفت: بودجه بسیار خوبی جهت توسعه زیرساخت‌های عمرانی ورزش خراسان رضوی، علاوه بر اعتبار شرکت توسعه و تجهیز در نظر گرفته شده است.

بودجه 60 میلیارد تومانی، برای زیرساخت‌های عمرانی ورزش خراسان رضوی
 
به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی در مراسم تجلیل از کاروان ورزش خراسان رضوی گفت: امسال با وجود مشکلات اقتصادی، دولت برای توسعه ورزش خراسان رضوی بودجه بسیار خوبی که شامل 60 میلیارد تومان جهت توسعه زیر ساخت‌های عمرانی ورزش می‌شود، در نظر گرفته است.
وی بیان کرد: 3 پروژه مهم ورزش را در استان خراسان رضوی با حضور وزیر ورزش و هیات همراه افتتاح خواهیم کرد. این پروژه‌ها شامل استادیوم در تربت حیدریه، سالن اختصاصی ژیمناستیک در مشهد و همچنین پیست دومیدانی در مجموعه شهید بهشتی است که تا پایان آبان آماده می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با ابراز خرسندی از نتایج ورزشکاران پارالمپیکی در جاکارتا تصریح کرد: روزی که نتایج شما ورزشکاران مشخص شد موجی از شادی در دل همه‌ ورزش‌دوستان خراسان رضوی ایجاد شد.
فتاحی ادامه داد: در مسابقات آسیایی 2014 تعداد افراد اعزامی از خراسان رضوی 14 نفر بود و 3 نفر مدال گرفتند در حالی که در مسابقات آسیایی جاکارتا تعداد افراد اعزامی به 21 نفر افزایش پیدا کرد و مدال‌ها نیز دو برابر شده است. همچنین در مسابقات پاراآسیایی 2014 از خراسان رضوی 17 نفر اعزام شدند و 7 مدال گرفتند، اما در 2018 نفرات اعزامی 21 نفر بودند و تعداد مدال‌ها به 22 رسیده است.
وی یادآور شد: در مسابقات آسیایی رشد 50 درصدی در اعزام‌ها و رشد 2 برابری در مدال آوری و همچنین در مسابقات پارآسیایی نیز 20 درصد رشد در اعزام و 3 برابر مدال‌آوری داشته‌ایم.
فتاحی خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از ورزشکاران ادامه پیدا خواهدکرد تا به مراسم اصلی که در حضور رئیس جمهور خواهدبود، برسد. از اینکه موج شادی ایجاد کرده‎اید بسیار خوشحالیم و امیدوارم خدمات دولت در خصوص توسعه ورزش مستمر باشد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.