خراسان شمالی- علی اصغر بدیعی مقدم گفت:بیش از ۱۵۰ دستگاه انواع ناوگان اتوبوسی ومینی بوسی برای جابه جایی زائران اربعین آماده شده اند.

۷هزار صندلی ناوگان عمومی آماده جابه‌جایی زائران اربعین به مرز

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این استان با ظرفیت هفت هزار صندلی آماده جابه جایی زائران اربعین حسینی(ع) به مرز است. 

وی اظهار داشت: این تعداد صندلی در ناوگان عمومی اعم از اتوبوس و مینی بوس آماده شده است. 

وی با بیان اینکه امسال مرز خروجی زائران برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی(ع) مهران تعیین شده است گفت: با هماهنگی های انجام شده، بیش از ۱۵۰ دستگاه انواع ناوگان اتوبوسی ومینی بوسی که  شرایط انجام سفرهای مذکوررادارند برای جابه جایی زائران آماده شده اند. 

بدیعی مقدم گفت: برای تامین ارتقای ایمنی زائران، شرکت های مسافربری مکلف شده اند تا نسبت به کنترل فنی ناوگان اقدام داشته باشند و نسبت به رفع نقص و ایرادهای فنی خودرو ها مبادرت ورزند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: از کاروان ها و زائران درخوست می شود از هم اکنون نسبت به عقد قرارداد و هماهنگی های لازم با شرکت های مسافر بری اقدام داشته و آن را به تاخیر نیندازند. 

بر اساس این گزارش سال گذشته  بیش از پنج هزار زائر اربعین حسینی(ع) توسط ناوگان عمومی خراسان شمالی به مرزها جابه جا شدند و پیش بینی می شود امسال این رقم تا ۲۰ درصد افزایش یابد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.