مینو اصلانی با انتقاد از حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای یک بازی فوتبال در روزهای اخیر گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای ورزش مردان دغدغه عموم مردم ایران نیست.

حضور بانوان در ورزشگاه، دغدغه عموم مردم نیست

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مینو اصلانی رییس بسیج جامعه زنان حضور زنان در استادیوم آزاری در جریان بازی ایران بولیوی را یک حرکت غیر مردمی دانست و گفت: حضور زنان در ورزشگاهها برای تماشای ورزش مردان دغدغه عموم مردم ایران نیست.

وی در ادامه تحمیل هزینه های سنگین مالی و معنوی برای کشور به منظور توجه به خواست عده ای قلیل در این رابطه را غیر منطقی خواند و اظهار داشت: بنابر نظر علمای گرانقدر و تاکید اکید آیت الله مکارم شیرازی حضور زنان در ورزشگاهها وجه شرعی ندارد.

اصلانی با تاکید بر اینکه حضور زنان در ورزشگاهها برای تماشای ورزش مردان یک مساله دست چندم در حوزه زنان و خانواده محسوب می شود گفت: درحالی برخی افراد این مساله را با تامین نشاط در جامعه گره زده اند که برای فراهم آوری شرایط ورزش زنان در یک محیط امن هیچ گونه تلاشی نمی کنند.

رئیس بسیج جامعه زنان در ادامه خاطرنشان کرد: زنان ما در  عمده نقاط کشور امکان ورزش ندارند.

وی با اشاره به اینکه نشاط واقعی ورزش کردن است نه تماشای آن ابراز داشت:  پشت صحنه تلاش برای حضور زنان در ورزشگاهها تفاهم نامه هایی است که در راستای تحقق سند ۲۰۳۰ نوشته شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.