افشاگر مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان اعلام کرد به دنبال اعتراف ریاض به کشته شدن خاشقچی، ولیعهد سعودی در ترس به سر می‌برد.

توییت‌های خواندنی مجتهد از احوال بن سلمان پس از اعتراف ریاض به قتل خاشقچی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، مجتهد، فعال توییتر و افشاگر اسرار آل سعود در حساب کاربری خود از تشدید ترس و استرس محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، از سایر اعضای خاندان حاکم و نیز مقامات غربی خبر داد.

او در توییتر خود نوشت: بن سلمان بر خلاف عادت، کشتی را ترک کرده و از ترس کودتای خاندان (حاکم) علیه خود روزهای گذشته را در کاخ ریاض گذرانده است. او تحت نظر قرار دادن بقیه شاهزادگان به ویژه کسانی را که احتمال می‌رود اقدامی کنند یا مورد حمایت طرف‌های خارجی قرار گیرند، تشدید کرده است. بر خلاف آنچه خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع اعلام کرد بن سلمان کاملا بر اوضاع مسلط است و هیچ یک از اختیارات او تغییر نکرده است.

این افشاگر در توییتی دیگر نوشت تعدادی از شاهزادگان تلاش کردند با شاه دیدار کنند، اما محمد مانع آنان شد در نتیجه نتوانستند از ترس بازداشت شدن حتی نشست بزرگی بین خود داشته باشند و نشست‌های کوچک و پراکنده‌ای برگزار کردند. خنده‌دار اینجاست که این نشست‌های کوچک نیز با تدابیر امنیتی شدید برگزار می‌شود و (شاهزادگان) می‌کوشند به صورت ناشناس رفت و آمد کنند چنان که با خودروهای قدیمی و بدون تلفن همراه و نیز با لباس‌های کهنه (به محل نشست‌ها) می‌روند.

مجتهد در ادامه افزود: بن سلمان نگرانی دیگری هم دارد و آن ترس از روگردان شدن مزدوران بلک واتر و دست کشیدن از حمایت از او یا بازداشت کردن و تحویل دادن او به رهبری جدید خاندان حاکم است که از سوی حکومت‌های غربی انتخاب خواهد شد. نگرانی بن سلمان از توطئه افراد خاندان و فشار غربی‌ها و اقدام بلک واتر علیه خود باعث استرس شدید در بن سلمان شده است چنان که استفاده اش از (دارو یا مخدری) که به آن اعتیاد داشت دوبرابر شده است.

او اضافه کرد: از سوی دیگر، ترس در دل نزدیکان بن سلمان نفوذ کرده است بعد از آن که دیدند او آماده قربانی کردن قاتلانی است که به او خدمت کرده‌اند تا به این ترتیب از خود محافظت کند و نیز بعد از آن که تمایل خود را برای حذف تعدادی از شاهزادگان به ویژه بن نایف نشان داد تا آمریکا و اروپا از آن‌ها (برای نشستن بر تخت) حمایت نکنند. آن‌ها می‌ترسند روی این مسائل سرپوش بگذارند و سپس او سقوط کند و کسانی که به قدرت می‌رسند از آن‌ها انتقام بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.