شهردار تهران گفت: امروز ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به حساب شهرداری تهران واریز شد و از هفته آینده برای خطوط ۶ و ۷ مترو پرداخت می‌شود.

واریز  ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به حساب شهرداری

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمدعلی افشانی در افتتاح ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع‌های چهارگانه (حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا تقاطع بلوار ارتش) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود، ۲.۵ کیلومتر است و این پروژه دو سال تعطیل شده بود که بعد از بازدیدی که در چند ماه گذشته از این پروژه داشتم به صورت شبانه‌روزی کار آن را آغاز کردیم تا امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بلوار ارتش دارای مشکلات عدیده‌ای بود و در بازدید اولیه قول داده بودم که تا مهرماه این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

افشانی گفت: این پروژه ۲.۵ کیلومتری ۵۵ میلیارد تومان هزینه داشته است و به صورت کامل همراه با دوربین، روشنایی و فضای سبز به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار تهران اظهار داشت: منطق ما این است که پروژه‌ها باید به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

وی در پاسخ پرسشی مبنی بر اینکه تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر تهران چه مقدار است، اضافه کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره در شهر زیاد است که با توجه به محدودیت منابعی که داریم پروژه‌ها را اولویت‌بندی کرده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک پروژه بزرگراه شهید بروجردی افتتاح می‌شود و در حوزه حمل‌ونقل ریلی نیز چند پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

افشانی گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت امروز به حساب شهرداری تهران واریز شد و از هفته آینده برای خطوط ۶ و ۷ مترو پرداخت می‌شود.

شهردار تهران اظهار داشت: تا پایان سال آینده ۵۰ کیلومتر خطوط مترو با ۲۱ ایستگاه باید افتتاح شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.