البرز- محمود پایکاری از راه اندازی قطار شهری هشتگرد در سال آینده خبر داد.

قطار شهری خرداد سال آینده به "شهر جدید هشتگرد" می‌رسد

محمود پایکاری رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: شهر جدید هشتگرد در مسیر توسعه قرار گرفته است و روز به روز شاهد پیشرفت این شهر خواهیم بود.

پایکاری با اعلام اینکه راه اندازی قطار شهری هشتگرد در سال آینده صورت خواهد گرفت، گفت: تا خردادماه سال آینده این پروژه وارد مدار  بهره برداری می شود.

وی با اشاره به تعامل خوب میان مدیران شهری و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: فعالیت های شهرداری و شرکت عمران به خوبی تقسیم شده و هر دو مجموعه بر اساس برنامه مدون جهت توسعه شهر تلاش می کنند که نتایج آن در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری در خصوص طرح های عمرانی گفت: شهرداری در حوزه مبلمان شهری و فضای سبز عملکرد قابل قبولی را داشته و باتوجه به مشارکت بخش خصوصی، شهر جدید هشتگرد تا پایان سال جاری به لحاظ زیباسازی تغییرات عظیمی را خواهد داشت.

پایکاری با بیان این که توسعه حوزه فرهنگی ورزشی عزم همگانی را می طلبد گفت: از تمامی ادارات و نهادهای مربوطه این درخواست را داریم تا با ایده و سرمایه خود مدیریت شهری را در حوزه  توسعه سرانه های فرهنگی ورزشی یاری کنند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر افتتاح سالن های ورزشی را شاهد بودیم این در حالی است که برای توسعه ورزش بین مردم به اماکن فرهنگی ورزشی بیشتری نیاز داریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که مشکل آب شرب حل شد این نوید را می دهیم که با صبر و همکاری همگانی کاستی های فرهنگی ورزشی نیز در آینده برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.