معاون هماهنگ‎کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی گفت: ۱۲۰ خادم افتخاری در مرز شلمچه برای پاسخگویی و پذیرایی از زائران خارجی مستقر شده اند.

خدمت رسانی ۱۲۰ خادم رضوی به زائران خارجی در مرز شلمچه

به گزارش قدس  آنلاین ، حجت الاسلام علی لقمان‎پور ظهر شنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: همزمان با فعال‎سازی آشپزخانه مرکزی در نقطه صفر مرزی شلمچه در بازه زمانی  ۱۰ روزه ۶۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه طبخ و توزیع خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: با حمایت این ستاد، موکب خادمان حرم مطهر رضوی با حضور ۴۰ نفر از خدام بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) و پشتیانی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در این مرز راه اندازی شده است.

معاون هماهنگ‎کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی با بیان این مطلب که مرز شلمچه به عنوان مرز خروجی تمامی زائران خارجی در نظر گرفته شده است، گفت: به همین منظور ۱۲۰ خادم افتخاری با عنوان «فاطمیون» در این مرز برای پاسخگویی و پذیرایی از زائران خارجی که اکثرا پاکستانی و افغانستانی هستند در نظر گرفته شده است.

لقمان‎پور در ادامه گفت: تامین و ارائه ۴۰ هزار بسته پذیرایی سبک به زائران خارجی، راه‎اندازی ایستگاه ارتباط‌گیری با کاروان‎ها و فعالان فرهنگی کاروان‎های خارجی، اهدای ۱۰۰۰ بسته فرهنگی به مسئولان کاروان‎‏ها و همچنین حمایت دارویی از بیمارستان صحرایی مستقر در مرز شلمچه از جمله اقدامات ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی در مرز شلمچه خواهد بود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.