شنیده‌ها حاکی از آن است که جایگزین وزیر مستعفی راه و شهرسازی از استان مازندران می‌آید، ضمن آن‌که رئیس‌جمهوری نیز طی روزهای آینده سرپرست وزارت راه و شهرسازی را منصوب خواهد کرد.

جایگزین آخوندی از مازندران به تهران می‌آید

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ساعاتی پیش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی متن استعفای خود را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد. در بخشی از این نامه آمده است؛ «پیرو سه بار درخواستی که در سال گذشته از محضر جنابعالی داشتم اجازه می خواهم از خدمت شما در دولت رخصت بخواهم، به نظر نمی رسد در ارتباط با روش بازآفرینی شهری مورد نظر جنابعالی بتوانم کار موثری انجام دهم. همچنین در ارتباط با سیاست دخالت حداکثری دولت در بازار و روش ساماندهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود امکان هماهنگی ندارم. این حق شماست که وزیر همراه تری را در دولت داشته باشید. خواهشمندم این بار با درخواست اینجانب موافقت و در تعیین جانشین تسریع فرمایید.»

گزینه‌های متعددی برای جانشینی وزیر راه و شهرسازی طی هفته‌های اخیر مطرح شده که گسترده آن  مدیران مجموعه وزارت راه تا برخی استانداران را در می‌گیرد. بر اساس شنیده‌ها طی روزهای آینده رئیس‌جمهوری، سرپرست وزارت راه و شهرسازی را منصوب می‌کند. برای پُست وزارت راه و شهرسازی نیز استاندار کنونی مازندران به‌عنوان یکی از گزینه‌های محتمل مطرح است.

محمد اسلامی دانش‌ آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در مقطع کارشناسی و کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکاست. وی سال 83 مدرک MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک را از دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف دریافت کرده است.

معاون مهندسی و طرح‌های توسعه سازمان صنایع دفاع بزرگ، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران، قائم‌مقام سازمان صنایع هوافضا، رئیس موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و معاون مهندسی پدافند غیرعامل وزارت دفاع و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران در کارنامه کاری اسلامی به چشم می‌خورد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.