همدان-سید مهدی باقری اظهار کرد: پروژه آموزش هتلداری همدان یکی از پروژه های مطرح کشور است.

پروژه آموزش هتلداری همدان یکی از پروژه‌های مطرح کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان همدان سید مهدی باقری مدیر کل  حوزه عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از پروژه مرکز هتلداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان بازدید کرد.

باقری ضمن تاکید بر بهینه سازی مصرف انرژی در فضاهای آموزشی  بالا بردن سطح کیفی پروژه هتلداری را امری مهم دانست و گفت:این پروژه یکی از پروژه های مطرح فعلی در سطح سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد.

وی در ادامه گفت:امیدواریم این پروژه  بتواند سهم موثری در وضعیت اشتغال استان داشته باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان  با اشاره به اینکه محور توسعه استان بخش گردشگری است، افزود: در این راستا از ۱۲ سال پیش این پروژه  از سوی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای کلید خورد اما به دلیل نبود منابع مالی حدود ۵ سال متوقف شد اما طی یک سال گذشته با حمایت استاندار و نمایندگان شهرستان همدان در مجلس شورای اسلامی دوباره فعالیت این پروژه آغاز شده به‌گونه‌ای که در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وهب مختاران  بیان داشت: در صورت تکمیل و تجهیز، این مرکز به‌عنوان یک مجموعه مورد نیاز در استان و حتی غرب کشور مطرح خواهد بود زیرا در منطقه  غرب کشور هیچ مرکزی در این حوزه فعال نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.