استاندار خراسان رضوی گفت : تمامی دستگاه های احرایی و نهادها، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی برای ارائه خدمات شایسته به زائران دهه پایانی ماه صفر وعزاداران پیامبر اعظم (ص) و سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی (ع) و ولی نعمت مان امام علی ابن موسی الرضا (ع) آمادگی کامل را دارند.

آمادگی کامل استان برای خدمت به زائران پیاده رضوی در دهه آخر صفر

به گزارش قدس آنلاین؛ علی رضا رشیدیان همزمان با نخستین سالگرد افتتاح رادیو زیارت ضمن تقدیر از تمامی کارکنان و دست اندرکارانی که در شکل گیری و راه اندازی این رادیو دخیل بوده اند، گفت : رسالت اصلی این رادیو، پیام رسانی در حوزه فرهنگ رضوی و زیارت است وموفقیت رادیو زیارت مقدمه راه اندازی سیمای زیارت است.
 وی افزود : رادیو زیارت در طول سال یک ماموریت دارد و در مناسبت های خاص ماننداربعین و دهه آخر صفر ماموریتی ویژه تر دارد که آن هم پیام رسانی و ارائه اطلاعات مورد نیاز به زائران و نیز ارتقا فرهنگ زیارت می باشد.
وی عنوان کرد : مشهد مقدس سالانه میزبان بیش از ۳۱ میلیون زائر داخلی و خارجی است که این رادیو می تواند نقش به سزایی در نهادینه کردن فرهنگ میزبانی و ارائه سیره و منش امام رضا (ع) عهده دار باشد.
  استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه طی یکسال گذشته شاهد ارتقا کیفی و محتوایی برنامه های رادیو زیارت بوده ایم، گفت : رادیو زیارت می تواند مقدمه ای برای راه اندازی سیمای زیارت باشد اگر چه این رادیو هم اکنون نیز به صورت تصویری برنامه ارائه می کند.
 وی تاکید کرد : مشهد الرضا به برکت وجود ثامن الحجج (ع) که مظهر مهربانی، علم و آگاهی، تعامل و گفت و گو است ظرفیت آن را دارد که نقطه کانونی برای تعامل بین مسلمانان جهان باشد.
 وی افزود : مشهد باید به عنوان مکانی برای حل اختلافاتی که در برخی کشورهای اسلامی وجود دارد و نیز تضارب آرا و نظرات، تعامل و گفت و گو مسلمانان باشد و جایگاه خود را در این حوزه بیابد و نقش رسانه هایی چون رادیو و در آینده سیمای زیارت در این زمینه در کنار علما و بزرگان می تواند برجسته باشد.

منبع:استانداری

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.