معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ضمن انتقاد از مواضع و سیاست‌های دونالد ترامپ گفت او ارزش‌های آمریکا را تکه تکه کرده است.

جو بایدن:  ترامپ ارزش‌های آمریکا را تکه تکه کرده است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا روز گذشته (شنبه) در لاس وگاس از دونالد ترامپ به دلیل نابود کردن ارزش‌های آمریکا انتقاد کرد.

وی در یک سخنرانی اعلام کرد: آمریکا بر اساس یک ایده و طرز تفکر بنا شده است و این ایده‌ها در حال نابودی هستند. ببینید چه اتفاقی در حال وقوع است. این ارزش‌ها بوسیله یک رئیس جمهور در حال تکه تکه شدن هستند.

جو بایدن همچنین در ادامه از حزب جمهوری خواه هم انتقاد کرد و گفت آنها دستیابی به موفقیت های سیاسی را جایگزین عشق و علاقه خود به کشور کرده‌اند.

دونالد ترامپ و جو بایدن تاکنون بارها با یکدیگر وارد درگیری های لفظی شده اند. جو بایدن در ماه مارس سال جاری میلادی اعلام کرده بود اگر با ترامپ در دوره دبیرستان در یک مدرسه بود، به خاطر اظهارات تحقیرآمیز او علیه زنان تا می خورد، او را کتک می زد.

رئیس جمهور آمریکا هم هفته گذشته در یک گردهمایی در ایالت کانزاس با تقلید از صحبت‌های بایدن گفت: «به یاد دارید که او مرا به یک نبرد دعوت کرده بود. من دوست دارم او را به پشت یک انبار ببرم. واقعا دوست دارم این کار را بکنم. این کار زیاد طول نمی کشد. این کار زیاد طول نمی کشد. این کار زیاد طول نمی کشد.»

دونالد ترامپ حتی روز گذشته هم پیروز نشدن بایدن در انتخابات گذشته آمریکا را به سخره گرفت و او را «جو بایدن خواب آلود» و «بایدن وحشت زده» نامید.

ترامپ پیش از این هم به اظهارات بایدن واکنش نشان داده و گفته بود: او چه از نظر بدنی و چه از نظر عقلی آدم ضعیفی است و با این وجود همچنان مرا تهدید به حمله فیزیکی می‌کند و این دومین بار است که اینکار را می‌کند. او مرا نمی‌شناسد اما طوری سریع و سخت او را به زمین می‌زنم که تمامی مسیر را گریه کند. دیگران را تهدید نکن جو!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.