نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اعترافی وقیحانه اعلام کرد در مدت ۳ دقیقه ۳۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

اعتراف ایهود باراک: در مدت ۳ دقیقه ۳۰۰ فلسطینی را کشتم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، «ایهود باراک»، وزیر جنگ و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اعترافی وقیحانه و وحشتناک گفت در مدت زمان سه دقیقه و نیم 300 فلسطینی را به شهادت رسانده است!

وی در مصاحبه با شبکه هفت رژیم صهیونیستی اعلام کرد زمانیکه وزیر جنگ اسرائیل بوده است، بیش از 300 فلسطینی را در مدت زمان سه دقیقه و نیم به شهادت رسانده است.

وی هیچ اشاره‌ای به اینکه این اتفاق وحشتناک در چه تاریخی رخ داده است، نکرد.

ایهود باراک در بخش دیگری از اظهاراتش هم از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: او هیچ استراتژی آشکاری ندارد و به همین دلیل بارها در مقابل جنبش حماس سر تسلیم فرود آورده است. اسرائیل به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی می خواهد حماس را قدرتمند کند، نه ضعیف.

این نخستین بار است که ایهود باراک که از سال 2007 تا 2013 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود، مسئولیت اقدامات وحشیانه خود را بر عهده گرفته است.

به دنبال این اعتراف وحشتناک نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: «اعتراف یک مقام رژیم صهیونیستی به قتل 300 فلسطینی در کمتر از سه دقیقه و نیم ثابت می کند که اسرائیل یک رژیم تروریستی است که بوسیله گروهی از قاتلان اداره می شود.»

سامی ابوزهری در ادامه افزود: جامعه بین‌المللی باید به این گونه اعتراف های خطرناک خیلی فوری واکنش نشان دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.