۲۰ نفر از مقام آوران و شرکت کنندگان در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا اندونزی با حضور معاون امور توانبخشی و مدیرکل دفتر مراکز روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان تهران تقدیر شدند.

تقدیر بهزیستی از بیست نفر از مقام‌آوران مسابقات پاراآسیایی جاکارتا

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور در آئین تقدیر از مقام آوران و شرکت کنندگان در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا 2018 در تهران با اشاره به اینکه ورزشکاران علاوه بر افتخارآفرینی برای میهن پیام آور امید و نشاط اجتماعی هستند بیان کرد: معلولان موفق و قهرمانان دارای معلولیت می توانند با دمیدن روحیه امید به جامعه الگوی مناسب برای سایر افراد جامعه به ویژه معلولان باشند.

وی با بیان این موضوع که جوانان و ورزشکاران ما فقط افراد سالم نیستند تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به ورزش معلولان و جوانان معلول توجه ویژه تری داشته باشد.

نحوی نژاد با تجلیل از نقش خانواده معلولان گفت: خانواده های افراد معلول با صبر و شکیبایی و حمایت های خودشان نقش به سزایی در موفقیت و افتخارآفرینی ورزشکاران و قهرمانان دارند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور افزود: ورزش کلیدی برای اشتغال پایای معلولان و فرصتی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش های معلولان و جانبازان گفت: این همکاری به منظور استعدادیابی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات ورزشی و اعزام ورزشکاران منعقد می شود.

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به این که در الگوسازی ها باید تغییراتی ایجاد شود گفت: کسانی که در قید حیات هستند و در راه افتخارآفرینی کشور با اخلاق و منش پهلوانی، صب و پشتکار مجاهدت می کنند می توانند الگوهای مناسبی برای نسل امروز باشند.

وی سیاست های ورزشی و توانمندسازی معلولان را از اولویت های بهزیستی استان عنوان کرد و افزود: پیشنهاد می شود در نام گذاری مراکز بهزیستی از نام های قهرمانان معلول به منظور ایجاد انگیزه و امید در بین معلولان استفاده شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.