همدان- پژمان جعفری گفت: امسال در شهرستان ملایر دو وقف جدید ثبت شد.

ثبت ۲ وقف جدید در شهرستان ملایر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر از ثبت یک وقف جدید در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۵۰ متر مربع برای امامزاده ابراهیم (ع) روستای علوی وقف شد.

وی با بیان اینکه این وقف جدید هفته گذشته به ثبت رسید، خاطرنشان کرد: تقریباً ۱۵۰ میلیون ریال ارزش این موقوفه است که توسط واقف خیراندیش محمدعلی فراهانی علوی وقف شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه امسال دو وقف جدید در شهرستان ملایر به ثبت رسیده است، افزود: یک باب منزل مسکونی به مساحت ۸۵ متر مربع با تمام تجهیزات به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال توسط واقف خیراندیش «غلام‌عباس ترابی» در روستای موسی‌خان بلاغی وقف خانه عالم شده است.

وی با اشاره به اهمیت وقف خاطرنشان کرد: وقف صدقه جاریه و دارای ثواب و فضیلت‌های فراوانی است که واقفان خیراندیش با کار نیک ماندگاران دنیا و آخرت هستند.

جعفری تاکید کرد: کار خیر در هر زمینه‌ای نیک و پسندیده است اما واقفان برگزیدگان و سرآمدان جامعه‌ به شمار می‌آیند که می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.