خراسان شمالی- محمدرضا خباز گفت: مدیران عضو شورای سیاستگذاری و راهبری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در جلسات حضور حداکثری داشته باشند و هر چه در توان دارند، برای این منظور به کار گیرند.

دستاوردهای انقلاب به درستی برای نسل جوان بیان شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی، در نشست مشترک شورای سیاستگذاری و راهبری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ستاد نکوداشت ۱۳ آبان، بیان صحیح تفاوت های کشورمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب به نسل جوان را ضروری برشمرد و تصریح کرد: بیان این نکات برای جوانان ما جذبه فراوان دارد و آن ها با وجود تبلیغات سوء دشمنان مشتاق کسب آگاهی از این خاطرات و ثمرات هستند.

وی تصریح کرد: دشمن با وقاحت تمام اعلام کرده که تلاش خواهد کرد ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبیند لذا باید امسال با شکوه تر از تمام ۴۰ سال گذشته این مراسم برگزار و دستاوردها به خوبی برای جوانان و قشرهای مختلف بیان شود.

وی از مدیران عضو این شورا خواست در جلسات حضور حداکثری داشته باشند و هر چه در توان دارند، برای این منظور به کار گیرند.

وی افزود: این کار جزو اموری است که باید با عشق و علاقه قلبی و با همه وجود کار کرد و فعالیت ها را به شکل منسجم انجام داد تا بتوان تبلیغات دشمن را خنثی کرد.

استاندار خراسان شمالی، با بیان این که امروز باید انقلابی بودن به عنوان یک افتخار مطرح شود، گفت: باید از ظرفیت مشاوران و شخصیت های مختلف برای طرح مناسب این موضوعات بهره گرفت و نقش صداوسیما از همه مهم تر است.

خباز حفظ انسجام دستگاه ها، مردمی کردن فعالیت ها و تشکیل کارگروه های متناظر شهرستانی را از الزامات کار این شورا خواند و تصریح کرد: کارگروه ها ضمن تدوین و ارائه برنامه های مدون خود تا نشست دو هفته آینده، باید از ظرفیت رسانه های کشوری هم برای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی به نحو مطلوب بهره گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.