البرز- سردار عباسعلی محمدیان گفت: برای اخذ ویزا می بایست به سامانه سماح مراجعه و ضمن ثبت نام درسامانه مذکور ازطریق دفاتر حج و زیارت مستقر دراستان البرز نسبت به دریافت ویزا اقدام کنند.

سامانه "سماح" تنها راه دریافت ویزای عراق/ مردم به اشخاص ناشناس اعتماد نکنند

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس استان البرز اظهار کرد: زائرینی که گذرنامه معتبر دارند می توانند قبل ازاعزام وضعیت خروج خود را از نظر ممنوعیت یا مراجعه به اداره مهاجرت و گذرنامه استان البرز استعلام نمایند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال جاری زائرین فقط با داشتن گذرنامه الصاق به ویزای کشور عراق می توانند از مرزخارج شوند حتما گذرنامه برای مسیرهای گذرگاهی به همراه داشته باشند.

وی افزود: هم استانی های عزیز فقط می توانند با گذرنامه خود اقدام به مسافرت کنند ودر صورت استفاده از گذرنامه غیر، مورد تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

سردار محمدیان گفت: متقاضیان سفربه کربلای معلی ازاعتماد کردن و سپردن امور مربوط به دریافت ویزا به اشخاص ناشناس و غیرمعتبر خودداری کنند چراکه این امر نتیجه ای جز کلاهبرداری و سوءاستفاده از گذرنامه افراد نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: درصورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی، تنها به نیروهای انتظامی مستقر در اداره مهاجرت و گذرنامه مراجعه و پاسخ خود را دریافت کنند و به افرادی که به عنوان رابط اداره مهاجرت و گذرنامه یا به هر عنوان دیگر در اطراف اداره مورد نظر اقدام به تبلیغ در خصوص دریافت روادید و گذرنامه می کنند، اطمینان نکنند.

سردار محمدیان افزود: اداره مهاجرت و گذرنامه در خصوص اربعین حسینی به منظور افزایش ساعت کاری در ۲۷ دفتر پلیس +۱۰ به صورت روزانه به مدت ۲ ساعت با مدیریت و کنترل اداره گذرنامه برای ارائه خدمات هرچه سریعتر به متقاضیان که قصد زیارت به کربلای معلی را دارند خدمات می دهند.

وی در پایان گفت: ازابتدای سال جاری ۵۵هزارو ۹۴۵ جلد گذرنامه دراستان البرز صادرشده که بخش زیادی ازآن مربوط به زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.