نفر اول رتبه‌بندی تنیس روی میز کشور از میزبانی مشهد در مرحله سوم تور تنیس ایران خبر داد و گفت: امیدوارم مانند سال گذشته در مشهد قهرمان شوم.

به دنبال دبل قهرمانی در خانه / مشهد میزبان مرحله سوم تور تنیس ایران

به گزارش قدس آنلاین ، با اعلام نفرات برتر تنیس روی میز کشور بعد از مرحله دوم تور تنیس روی میز ایران مهشید اشتری توانست در صدر جدول رتبه‌بندی قرار گیرد.

در یک سال گذشته نابغه تنیس روی میز ایران باوجود سن کمی که دارد همیشه جزء دو نفر اول کشور بوده است، او در آخرین مسابقات رسمی کشور در بازی فینال تور ایران مقابل شیما صفایی ۱۵ساله بازی را واگذار و عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد.

مهشید اشتری در خصوص شکست در بازی فینال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: تنیس روی میز کشور در رده پایه بسیار قدرتمند و در سطح بالا پیگیری می‌شود و تمامی تنیسورها به نحوی رقیب جدی محسوب می‌شوند.

ملی‌پوش خراسانی تنیس روی میز کشور با تمجید از شیما صفایی تنیسور همدانی؛ بیان کرد:  شیما آینده خوبی خواهد داشت او بازیکن خوش استیل و خوش‌فکری است و باوجود سن کمی که دارد در سطح بالایی بازی می‌کند، تمامی کسانی که در رده سنی من رقابت می‌کنند از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

او صدر رتبه‌بندی را جایگاه متزلزلی دانست و خاطرنشان کرد: از سال گذشته در رده اول و دوم رتبه‌بندی کشور قرار داشتم، بودن در این سطح بسیار دشوار است و نیاز به تمرین زیادی دارد، تنیس نوسان زیادی دارد و با برد و باخت همراه است هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید نفر اول است و در این رده خواهد ماند.

اشتری هدفش را ماندن در سطح یک کشور بیان کرد و افزود: آذرماه مرحله سوم تور ایران به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، سال گذشته به خاطر حضور پرشور تماشاگران و جو حاکم بر مسابقات توانستم قهرمان شوم و امیدوارم این اتفاق امسال هم تکرار شود.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.