مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره تخصصی پایه امداد و نجات کشور که به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود از ۲۸ مهرماه تا سوم آبان‌ماه ۹۷ به‌میزبانی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

نخستین دوره تخصصی پایه امداد و نجات کشور در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی احمدی  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: اولین دوره تخصصی پایه امداد و نجات کشور که به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود با حضور ۷ استان خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، سمنان، گلستان، مازندران و تهران از ۲۸ مهرماه تا سوم آبان‌ماه ۹۷ به‌میزبانی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره ۶ روزه ۵۲ نیروی امدادگر و نجاتگر آخرین آموزش‌ها و تخصص‌های روز جستجو و نجات در کوهستان را فرا می‌گیرند و  ۵ استان خراسان رضوی، کرمان، اصفهان گیلان و قم به عنوان میزبانان برگزاری این دوره‌ها انتخاب شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه کشور ما یک کشور حادثه‌خیز است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های به‌روز جمعیت هلال احمر به‌صورت مستمر انجام می‌شود تا امدادگران و نجاتگران با بهره‌گیری از دانش‌های روز ضمن افزایش انگیزه، افزایش مهارت و افزایش دانش تخصصی بهترین عملکرد را در زمان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان داشته باشند و آخرین ماموریت جدی‌ای که انجام شد عملیات امداد و نجات و جستجوی اجساد و مصدومان حادثه هواپیمای تهران-یاسوج بود.

احمدی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در طول سال همایش‌ها، سمینارها و گردهمایی زیادی را برگزار می‌کند که آخرین مودد آن برگزاری نخستین دوره تخصصی پایه امداد و نجات کشور بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.