مدیر تیم فوتبال امید با تاکید بر اینکه هیچ اختلافی با کی‎روش وجود ندارد در مورد دیدار روز سه شنبه تیم‎های پرسپولیس و السد به نکاتی اشاره کرد.

حمید استیلی: هیچ اختلافی با کی‎روش وجود ندارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید استیلی یکی از افرادی است که امروز دوشنبه در مراسم روز ملی پارالمپیک شرکت کرده است؛ وی در حاشیه این مراسم در مورد شرایط تیم امید توضیح داد و گفت: با زیر نظر گرفتن ۲۰۰ بازیکن، تیم امید را نسبت به همشیه زودتر تشکیل دادیم و با پیگیری اردوها و تمرینات تعداد بازیکنان را به ۳۵ - ۳۰ نفر رساندیم. 

وی با تاکید بر اینکه برای تیم فوتبال امید بازی های دوستانه خوبی هم برگزار شد، خاطرنشان کرد: البته قرار بود یک بازی تدارکاتی با عراق داشته باشیم اما به خاطر انصراف عراقی ها که در آخرین لحظات انجام شد، این بازی برگزار نشد؛ البته ماه آینده یک بازی با همین تیم عراق داریم و سعی می کنیم یک دیدار دیگر را در تهران برگزار کنیم. 

استیلی با ابراز امیدواری از اینکه تیم فوتبال امید حضوری نتیجه بخش در رقابت های انتخابی المپیک داشته باشد، تصریح کرد: امیدوارم تا آن زمان اردوهای خوبی برگزار کنیم؛ طی این مدت مربیان ما به باشگاه‌ها سر می‌زنند و با مربیان باشگاهی در ارتباط هستند.

مدیر تیم فوتبال امید در ادامه صحبت های خود در مورد اختلافات ایجاد شده با کارلوس کی‌روش و دستیار وی در تیم ملی فوتبال گفت: هیچ اختلافی نیست؛  به خاطر منافع ملی و تیم ملی که باید در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند، سعی کردیم آرامش را برقرار کنیم. رئیس فدراسیون فوتبال با من و کی‌روش صحبت کرد و امیدوارم آرامشی که نیاز است، حاکم شود. 

استیلی با تشکر از کسانی که از وی حمایت داشته اند، در مورد برنامه های کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم گفت: درباره مربی تیم جوانان و همچنین مربی تیم زیر شانزده سال بانوان در حال صحبت هستیم.

عضو پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد دیدار برگشت پرسپولیس و السد که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، گفت: بازی فوق‌العاده سختی است؛ هیچ تضمینی هم برای فینالیست شدن پرسپولیس وجود ندارد؛ پرسپولیس در بازی رفت برنده شده اما این فقط یک برگ برنده برای دیدار فردا است؛ السد تیمی حرفه‌ای است و این مسئله باعث شده بازی فردا غیرقابل پیش بینی باشد؛ به نظرم حضور هواداران خیلی زیاد کمک کننده است؛ حریف خیلی حرفه‌ای است؛ امیدوارم بازیکنان منطقی عمل کنند تا با کسب نتیجه مطلوب به فینال برویم؛ دیگر اینکه ۷ - ۶ نفر از کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران آمده اند و هواداران باید مراقب باشند  که اتفاقی رخ ندهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.