۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 625994

نیمار که در بازی PSG مقابل آمیان در لیگ فرانسه حضور نداشت درحالیکه گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی بازگشت او به باشگاه بارسلونا مطرح است به این شهر سفر کرد.

نیمار به بارسلونا برگشت (عکس)

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، گران‌ترین فوتبالیست دنیا که از طرف باشگاه فرانسوی‌اش پاری سن ژرمن یک فرصت چند روزه برای استراحت گرفته بود به همراه آرتور ستاره‌ی برزیلی باشگاه بارسا به شهر بارسلونا سفر کرد.

این در حالی است که روزنامه‌ی انگلیسی سان این هفته با انتشار گزارشی مدعی شد که نیمار با باشگاه PSG به توافق رسیده تا با انتقال دوباره‌ی او به بارسلونا موافقت کنند. سان حالا با انتشار همراهی نیمار و هموطنش آرتور در سفر به شهر بارسلونا می‌گوید این احتمال وجود دارد که نیمار برای صحبت کردن با آرتور درباره‌ی شرایط بارسا با او همراه شده تا بفهمد نوکمپ این روزها چه حال و هوایی دارد.

بعد از آنکه در تعطیلی لیگهای اروپایی برای برگزاری بازی‌های ملی، نیمار با پیراهن تیم ملی برزیل در مقابل آرژانتین به میدان رفت، توماس توخل سرمربی آلمانی PSG به او اجازه داد چند روز از اردوی تیم خارج شده و به استراحت بپردازد تا برای بازی روز چهارشنبه‌ی این غول فرانسوی با ناپولی در چمپیونزلیگ کاملاً سرحال و آماده باشد.

از زمانی که نیمار با یک قرارداد ۱۹۹ میلیون پوندی از کاتالونیا به پایتخت فرانسه رفت تا به پاری سن ژرمن بپیوندد و با این قرارداد دنیا را شوکه کرد کمتر از دو سال می‌گذرد. حالا ولی روزنامه‌ی سان می‌گوید نیمار با ناصر الخلیفی رئیس و مالک PSG به توافق رسیده تا به او اجازه دهد تابستان سال آینده این باشگاه را ترک کرده و به بارسلونا برگردد.

با وجود این شایعات و حرف و حدیثهای بسیار درباره‌ی آینده‌ی نیمار در لوشامپیونا، او همچنان برای PSG بازی‌های درخشانی انجام می‌دهد. او در ۱۱ بازی اخیر خود برای این غول فرانسوی ۱۱ گل به ثمر رسانده است. اما یک نکته‌ی دیگر این است که نیمار در فصل جاری تا اینجا تا حد زیادی تحت‌الشعاع اعجوبه‌ی جوان فرانسوی PSG و ابرستاره‌ی جام جهانی روسیه، کیلین امباپه قرار داشته. کسی که در هفت بازی خود برای پاری سن ژرمن ۱۰ گل به ثمر رسانده است. امباپه‌ی ۱۹ساله این روزها به مرد اول پارک دو پرنس تبدیل شده و همین باعث می‌شود شایعات مربوط به بازگشت نیمار به لالیگا جدی‌تر به نظر برسد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.