البرز- منوچهر غفاری با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان از امروز در شهر فردیس گفت: این اقدام با هدف حمایت از صنوف حاشیه معابر اصلی، ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان انجام شده است.

آغاز اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در فردیس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، منوچهر غفاری شهردار فردیس با اشاره به اینکه اجرای طرح ساماندهی دستفروشان فردیس از عصر امروز اول آبان ماه آغاز می شود، اظهار کرد: برای اجرای این طرح اقدامات موثری از سوی مدیریت شهری انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان مطالبه به حق شهروندان است، تاکید کرد: وجود دستفروشان برای شهروندان موجب معضلاتی همچون آلودگی بصری، سد معبر در پیاده راه ها، مسدود شدن راه عبور شهروندان و غیره را به همراه دارد.

شهردار فردیس با اشاره به درخواست کسبه خیابان اصلی فردیس برای ساماندهی دستفروشان، تصریح کرد: طرح ساماندهی دستفروشان در حمایت از کسبه و شهروندان انجام می شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به وجود ۳ هزار کسبه در خیابان اصلی فردیس، عنوان کرد: این اقدام با هدف حمایت از صنوف حاشیه معابر اصلی، ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان انجام شده است و درآمد اصناف این حوزه با اجرای این طرح افزایش می یابد.

شهردار فردیس از شناسایی ۳۰۰ دستفروش در خیابان اصلی فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، تنها راه امرار معاش برخی از دستفروشان همین کار است به همین منظور مدیریت شهری فردیس نسبت به ایجاد بازارچه ای برای ساماندهی دستفروشان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری فردیس است، افزود: طرح ساماندهی دستفروشان و انتقال آنها به بازارچه ساماندهی موجب ایجاد امنیت، آرامش شهروندان و افزایش درآمد صنوف می شود.

شهردار فردیس در پایان با بیان اینکه طرح ساماندهی دستفروشان با همکاری ماموران نیروی انتظامی اجرا می شود، عنوان کرد: از دستفروشان می خواهیم نسبت به دریافت غرفه از بازارچه ساماندهی دستفروشان اقدام کنند و در راستای اجرای طرح ساماندهی با ماموران سد معبر همکاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.