مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده «مجمع مشورتی بانوان» و طرح «روستای پاک» را از جمله ایده‌های خلاق خراسان رضوی دانست و گفت: این مجمع قرار است به‌مسائل مربوط به‌زنان و خانواده بپردازد.

«مجمع مشورتی بانوان» و طرح «روستای پاک» از جمله ایده‌های خلاق خراسان رضوی هستند
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، فریبا نظری در جلسه کارگروه  مشترک زنان و خانواده استان‌های خراسان رضوی و فارس که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد؛ گفت: این مجمع قرار است به‌مسائل مربوط به‌زنان و خانواده بپردازد، بنابراین، بهتر است در ترکیب اعضای آن از مردان خوش‌فکر و صاحب نظر نیز بهره گرفته شود. 

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده اظهار داشت: مردان رکن مهم خانواده‌ها هستند، با حضور و بهره‌مندی از اندیشه آنان می‌توان نگاه جامع و چندبُعدی نسبت به‌مسائل خانواده داشت.

وی طرح «روستای پاک» از خراسان رضوی را طرحی مناسب دانست و بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم، شاخص «روستای دوست‌دار کودک» نیز به 7 شاخص این طرح اضافه شود و به‌مسئله مساجد به‌عنوان کانون‌های همبستگی مردم در روستا هم توجه بیشتری شود.

فرشته سلجوقی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: این استان بیشترین تعداد روستاهای کشور را در اختیار دارد و خوشبختانه سال گذشته مهاجرت معکوس از شهر به‌روستا در استان اتفاق افتاد و جمعیت روستایی خراسان رضوی0.6 درصد افزایش یافت.

سیده معصومه دستغیب، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس نیز در این نشست گفت: این استان در زمینه برگزاری همایش بین‌المللی سلامت زنان پیشتاز بوده و امسال هفتمین دوره از آن را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.