مهاجم الجزایری السد پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:من شخصا هر فرصتی در این بازی به دست بیاورم گل می زنم.

بونجاح: از هیچ فرصتی مقابل پرسپولیس دریغ نمی‌کنم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۱۸:۳۰ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر است.

در این راستا بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری و گلزن السدی‌ها در مصاحبه با سایت AFC گفت: بازی بسیار سختی را مقابل پرسپولیس داریم و فرصت کمی برای ما وجود دارد. به همین خاطر همه چیز به خودمان برمی گردد و من شخصا هر فرصتی به دست بیاورم گل می زنم. ما ۳ بازی با پرسپولیس انجام دادیم و آنها دو بار به پیروزی رسیدند و ما یک پیروزی کسب کردیم. در این بازی با تمام تمرکز وارد زمین می شویم تا به پیروزی می رسیم.

وی افزود: پرسپولیس همیشه به عنوان یک تیم دفاع می کند و در سیستم دفاعی خوب عمل می کند. ما توانایی هجومی بالایی داریم و امیدواریم گل های زیادی را بزنیم و ما مصمم هستیم که از آزادی با برد خارج شویم. من اصلا  دغدغه این را ندارم که با پایان بازی ها آقای گل می شوم بلکه مهمترین چیز پیروزی السد و راه یابی به فینال است. اما اگر بتوانم گلزنی کنم و بتوانم آقای گل رقابت ها شوم عالی است. بهترین گلم در این مسابقات گل اولم استقلال است. بازی مهمی برای ما بود و گل زیبایی به ثمر رساندم که ما کمک کرد تا به نیمه نهایی برسیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.