مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی گفت: کارکنان یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وابخیزداری مستحق استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات هستند.

افتتاح سامانه مانیتورینگ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وابخیزداری خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین ؛ علی رضا صحرایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در مراسم رژه موتوری و رونمایی از ۸۰دستگاه موتور یگان حفاظت گفت: اگر ما یگان مقتدر می‌خواهیم باید سازوکار آن اقتدار را هم را فراهم آوریم. من بسیار خرسند هستم که یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی به عنوان یگان برتر شناخته شده است.

وی افزود: من اعتقاد دارم باید بهترین و به روزترین تجهیزات برای کارکنان تهیه شود و این در برنامه آینده با جدیت پیگیری می‌شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: امروز سامانه مانیتورینگ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی را افتتاح کردیم و به کمک این سامانه اگر در عرصه عملیات مشکلی برای اعضا به وجود آید به صورت خودکار سیستم تشخیص داده و کمک‌های لازم را به آن منطقه می‌فرستد.

وی افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای استفاده پهباد در عملیات‌ها صورت گرفته است. به کمک این تکنولوژی در جاهایی که امکان گشت زنی نیست و در مناطق صعب العبور ماموریت را به انجام برسانیم هم چنین همکاران ما در پایگاه داده‌های مکانی هم برنامه‌ای را طراحی کردند که در آینده بتوانیم از این نرم افزار برای پیاده سازی مختصات اراضی استفاده کنیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی در پایان اظهار داشت: مباحث حفاظت روش‌های مختلفی دارد که به هیچ عنوان نمیتوان با هم جایگزین کرد، هیچ وقت حفاظت مشارکتی نمی‌تواند جای حفاظت فیزیکی را بگیرد در همه کشورها حفاظت فیزیکی روشی مرسوم است. در خوشبینانه تمرین حالت ممکن حفاظت مشارکتی ۳۰ درصد بهره وری دارد در حالی که ۷۰ درصد بهره وری را حفاظت فیزیکی انجام میدهد.
انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.