لژیونر والیبال ایران گفت: برکناری خوش‌خبر در شرایط کنونی تصمیم درست و منطقی نبود.

میرزاجانپور: خوش خبر به نوعی حکم پدر را برای بازیکنان تیم ملی داشت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجتبی میرزاجانپور درخصوص استعفای امیر خوش‌خبر از سرپرستی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: خوش‌خبر فرد بسیار زحمت‌کشی بود و تمام بازیکنان با او رفیق بودند. او به نوعی حکم پدر را برای بازیکنان تیم ملی داشت؛ هر بازیکنی که مشکل داشت با او صحبت می‌کرد. حضور چنین فردی در تیم ملی واقعاً نیاز بود، چون خیال همه راحت بود که بزرگتری در تیم حضور دارد و می‌تواند اتفاقات را مدیریت کند. 

دریافت کننده تیم والیبال کاستلانای ایتالیا عنوان کرد: خوش‌خبر بسیار دلسوز و مهربان بود و بارها خستگی سفرها همه ما را کلافه می‌کرد، اما او همیشه با انرژی بود و کارها را پیگیری می‌کرد. خوش‌خبر همیشه بهترین امکانات را برای بازیکنان و تیم ملی فراهم می‌کرد و اجازه نمی‌داد تیم در سختی باشد. امیدوارم خوش‌خبر در زندگی‌اش موفق باشد، اما باید بداند که هیچ وقت از یاد و خاطره ما نمی‌رود. 

وی ادامه داد: او در پیروزی‌ها و شکست‌ها همیشه کنار ما بود و حالا بسیار ناراحتم که او از سمت خود استعفا کرده است. فکر می‌کنم در شرایط کنونی این تصمیم چندان منطقی و درست نبود، چراکه خوش‌خبر از زحمت‌کشان والیبال و تیم ملی بود که خود را وقف تیم ملی کرده بود. ای کاش شرایط به گونه ای پیش می‌رفت تا خوش‌خبر در تیم ملی می‌ماند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.