مسئول روابط عمومی وزارت ورزش خبر از آماده سازی ورزشگاه آزادی برخلاف حرف های تاج داد.

مشعل استادیوم آزادی روشن خواهد شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جشن بزرگ پرسپولیس و با شکوه هواداران را تنها صحبت های مهدی تاج می توانست بر هم بزند. رئیس فدراسیون فوتبال در پایان مسابقه درباره شرایط ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدار فینال، گفت: برای اینکه بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی برگزار شود باید ۳۸ اتفاق رخ دهد و گرنه این بازی در کشور ثالث برگزار خواهد شد و این برای فوتبال ما خیلی بد است.

رئیس فدراسیون فوتبال البته ادامه داد و این بار هم به جمله جنجالی خود اصرار کرد: فدراسیون فوتبال امضا کرده و تعهد داده که شرایط را برای برگزاری فینال آسیا مهیا کند. اگر این اتفاق رخ ندهد بازی باید در کشور ثالث برگزار شود.

برگزاری مسابقه در ورزشگاه دیگری جز آزادی و در کشور ثالث، شوک بزرگی به پرسپولیس است و قرمزهای تهرانی مطمئنا در صورت رخ دادن این اتفاق، شانس کمتری برای برد در غیاب هواداران خواهند داشت.

این موضوع اما خیلی سریع با واکنش مازیار ناظمی رو به رو شد. ناظمی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر با اصلاح صحبت های مهدی تاج، نوشت: آقای تاج نگفته درصورت برطرف نشدن ایراد ورزشگاه آزادی دیدار برگشت فینال در کشور ثالث برگزار خواهد شد! برداشت اشتباه از سخنانشان شده. نه تنها فینال آسیا در آزادی برگزار می شود بلکه تلاش می کنیم مشعل استادیوم آزادی هم بعد از  ۴۴ سال روشن شود.


صحبت های ناظمی بر خلاف صحبت های تاج امیدوار کننده است اما برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی با سختگیری های فدراسیون فوتبال آسیا، همتی بلند و عزمی جدی می خواهد. انجام ۳۸ اتفاق در ورزشگاه آزادی در مدت زمان کوتاه ماموریتی است که البته مهدی تاج نا امیدانه و ناظمی امیدوارانه درباره آن صحبت کردند.

این دو نهاد تاثیر گذار حالا نزدیک به ۳ هفته برای آماده سازی آزادی فرصت دارند و باید ببینیم در نهایت چه سرنوشتی برای نماینده فوتبال ایران در فینال آسیا رقم می خورد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.