فرمانده ناجا گفت: گذرنامه ظرف ۳ روز برای زائران اربعین صادر می‌شود و مشکلی برای صدور آن وجود ندارد.

مشکلی در روند صدور گذرنامه اربعین وجود ندارد/ تحویل گذرنامه‌ها ظرف سه روز

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت اربعین امام حسین(ع) اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های بزرگ نیروی انتطامی در ایام اربعین است و این ماموریت را جزء برکات امام حسین (ع) می‌دانیم و این کنگره بزرگ برای نظام اسلامی خیر و برکت دارد.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده ناجا گفت: طی چند سال اخیر که سیل خروشان مردم عزادار به عتبات روان شده است، همکاران ما در نیروی انتظامی به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند و ما در شش سال گذشته این حجم از زائر را در مراسم اربعین نداشتیم، اما از چند سال گذشته این حجم از زائران برای مراسم اربعین حاضر می‌شوند و ما هم خوب مدیریت کردیم و این یک برگ زرین برای نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با بیان اینکه همکاران ما با عشق برای زائران کار می‌کنند، تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی از مبدأ تا مقصد همراه زائران هستند.

وی افزود: ماموران پلیس راهور در مسیرهای راهپیمایی و پلیس گذرنامه برای صدور گذرنامه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه مشکلی در صدور گذرنامه وجود ندارد و ۳ روزه تحویل داده می‌شود، گفت: به دلیل اینکه ویزا با گذرنامه در یک زمان صادر می‌شوند، همین موضوع باعث تأخیر در صدور شده است، اما روند کار همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناجا تصریح کرد:هر سال روند کار نسبت به سال گذشته قانونمندتر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.